Gå til innhold

Hele Norge baker


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes at det ikke er nødvendig med den mildt sagt irriterende bakgrunnsmusikken i dette programmet?

Folk snakker dessuten dialekt og noe gebrokkent, og det er forsåvidt greit nok, men denne musikken gjør at jeg ikke orker se på

Synd, for jeg synes det er et lærerikt program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kunne godt tonet ned/droppet musikken. Har dog ikke irritert meg voldsomt over den.

Liker programmet, især at man får se det store spennet i typer hos deltakerne. De har samtidig det til felles at det ikke er typer vi vanligvis ser i realityserier som er positivt :)

Idag sliter de fleste tungt ser jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men burde det ikke være en regel mot å spørre de andre om hjelp? Det er jo en konkurranse.

Husker en episode da hun Ida spurte 2 stykker om hjelp til noe. Det burde ikke være lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Har ikke tenkt over det med musikken. Jeg elsker dette programmet! Er dog umulig å se på uten å ha noe digg å spise på da... Er veldig bra casting, de er jo så forskjellige og sjarmerende på sin måte. hvem heier dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

den musikken minner meg om når jeg spiller supermario og tida begynner å renne ut :ler:

(ikke at musikken er så treffende lik, men man blir småstressa inni seg og veiver med armene og tenker atte "kom igjeeen daaa!! skynt deg, skyyynt deeeeg" :bond: )

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer mer på at Pascal Dupy, en mann som er så kjip mot sine lærlinger og som resultat av det har blitt nektet retten til å være et lærested fremstilles som en "helt" på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke lagt merke til musikken, før dere nevnte den nå! Og nå ble den bare irriterende!

Jeg synes hu Ida er best!

Har ikke sansen for Anne Brith(?). Nesten så hu tror hu er for god til denne konkurransen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det blir spennende neste uke da! Bryllupskake og greier..

Vedder for at de får til imponerende resultater på disse 4 timene de har til rådighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mer på at Pascal Dupy, en mann som er så kjip mot sine lærlinger og som resultat av det har blitt nektet retten til å være et lærested fremstilles som en "helt" på tv...

Var ikke klar over dette, men kan se for meg at han ikke er lett å ha med å gjøre. Må dog sies at jeg kun baserer dette på hva vi har sett i Hele Norge baker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende neste uke da! Bryllupskake og greier..

Vedder for at de får til imponerende resultater på disse 4 timene de har til rådighet!

Håper Bjørn Ali kommer sterkt tilbake da, den oppgaven burde passe han perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Håper Bjørn Ali kommer sterkt tilbake da, den oppgaven burde passe han perfekt :)

ja, det håper (og tror) jeg også..

Han er jo så himla søt på sin egen snodige måte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Bjørn Ali kommer sterkt tilbake da, den oppgaven burde passe han perfekt :)

Ja, hvis jeg skal tippe en vinner her, så må det bli han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Bjørn Ali er flink til å pynte men virker ikke som han er så god på smak. Jeg syntes likevel han er veldig søt og er glad for at han er videre. Heier forøvrig på Ida. Hun er så innbydende og søt. Dessutten har hun vært flink jevnt over, spesielt på de tekniske oppgavene de andre har driti seg ut på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pascal er kjekk, men kan forestille meg at han ikke er verdens enkleste sjef. Blir snart gal av den manglende samsvarsbøyningen hans!

Ida imponerer meg, virker som om hun har skikkelig peil også når hun gjør nye ting, mens med de andre er det veldig på lykke og fromme. Bjørn-Ali blir for gimmicky for min del.

Anonym poster: e173b70d60ad85b99779e80066fa0aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker programmet - selv om jeg ikke liker kaker :-p

Heier på Ida jeg også. Hun er flink på det meste, hvilket imponerer meg med tanke på hennes unge alder ;) Bjørn Ali får jeg skikkelig medlidenhet med. Synes alltid så synd på ham når han pynter kakene så fint, men alltid får kritikk for smaken på bakverket :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle programmene og har ikke fått med meg at det er musikk engang jeg!!!! Haha :) ..bjørn ali er flink til å pynte, men thats it!! Heia Ida !! Eller hu utenlandske :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg liker også programmet, men de kunne gjort det litt mer spennende. Vet alltid hvem som går ut og hvem som blir mesterbaker.

Bjørn ali er flink til å pynte, men hjelper jo ikke det om det ikke smaker godt. Har håpet at han skulle gå ut lenge nå.

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet - selv om jeg ikke liker kaker :-p

Heier på Ida jeg også. Hun er flink på det meste, hvilket imponerer meg med tanke på hennes unge alder ;) Bjørn Ali får jeg skikkelig medlidenhet med. Synes alltid så synd på ham når han pynter kakene så fint, men alltid får kritikk for smaken på bakverket :(

Kanskje like greit å ikke like kaker, selv blir jeg nesten for kakesulten av å se på det :P

Av de som er igjen er nok Ida og Anne Brith de to teknisk mest dyktige, Boryana er ukonvensjonell men har hevet seg utover i serien mens Bjørn Ali først og fremst er en estetiker. Tror kakene hans er gode på smak, dog kjedeligere enn de han konkurrerer mot.

Selv om jeg har sansen for Bjørn Ali holder nok jeg også en knapp på Ida siden hun både er dyktig og sympatisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...