Gå til innhold

Symptomer på graviditet og gravid med piller


Jellyfish

Anbefalte innlegg

I forbindelse med en reise ble det kluss med pillene mine (tenkte jo ikke på tidsforskjellen, så det gikk jo godt over 36 timer mellom hver), og nå lurer jeg på om jeg kan ha blitt gravid. Ofret det igrunn ikke en tanke før jeg for to dager siden fikk forferdelig ømme pupper, og vondt i korsryggen som om jeg skulle ha mensen. Hadde jo mens noen dager ettter den forsinkede pillen, men eggløsningen kan vel da ha kommet rett etter mensen, eller hva? Har hatt ubeskyttet sex flere ganger etterpå.

Hvordan føles egentlig disse ømme puppene når man er gravid? Bare brystvorten, eller hele puppen? Det er fortsatt to uker til jeg skal ha neste mens, og tre uker siden forsinket pille. Er det noen vits i å teste før mensen evt. blir forsinket? Sannsynligvis er jo alt OK, men jeg får litt pannikk, og da gir vel ikke "symptomene" seg? Går jo og kjenner etter hele tiden. Noen som har erfaring med å bli gravid mens man går på pillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine pupper var vonde all over. Men det var ikke før jeg var i 6. uke eller noe.. Tror nok det er litt tidlig 14 dager før forventet mens..

Det står vel på pillen at dersom du tar den etter 36 timer, er effekten redusert, så det kan jo være risikabelt, men det gjelder vel den syklusen du er inne i? Når du har fått mensen og så begynt på nytt brett, så mener jeg at effekten skal være full.. Men så er det jo selvsagt de som bli gravide allikevel da..

Vi ville bli gravide og det var voldsomt med tegn på meg underveis uten at det betydde noe :wink:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...