Gå til innhold

Gutter med sminke. Hot or not?

Fremhevede innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Kommer litt an på hva man legger i sminke. Jeg synes det kan være litt kult med kajal på menn, men tror ikke jeg har sett det her i Norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot, så lenge det er gjort riktig (på samme måte som med damer).

MEN, jeg liker androgyne menn. Jeg tenner ikke så veldig på Mann Mannesen som kommer svettende ut i fra skogen etter å ha kaldkvelt en bjørn med sine bare never.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hot, så lenge det er gjort riktig (på samme måte som med damer).

MEN, jeg liker androgyne menn. Jeg tenner ikke så veldig på Mann Mannesen som kommer svettende ut i fra skogen etter å ha kaldkvelt en bjørn med sine bare never.

Ha ha :) Jeg foretrekker en mellomting da.

Anonym poster: d7691eec00778018465315c5440e58e8

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke. Har med årene oppdaget at en del menn er usedvanlig selvopptatt.

Det å være veldig selvopptatt er femi ja. Det er stort sett bare damer som er det.

Anonym poster: dfb9de3f99279cf016fe804ab8fdc94a

Anonym poster: e9b0fcc68c35da9b41557438c476c6f9

Skrevet

Blir litt mo i knærne av Johnny Depp med masse mørk sminke. :) Og the cure, umf!

Kjenner en del menn som spiller i metalband, og de ser ofte svært bra ut med sotede øyne på scenen! Tror neppe jeg ville syntes det var like fint i en hverdagssituasjon.

AnonymBruker
Skrevet

vi har en kjent skjørtejeger her i Bergen som sminker seg. Tror de fleste damene synes han er for femi - usedvanlig selvopptatt.

Stemmer ikke. Har med årene oppdaget at en del menn er usedvanlig selvopptatt.

Femi menn? For det å være selvopptatt er et feminint trekk?

Anonym poster: dfb9de3f99279cf016fe804ab8fdc94a

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg synes at det er et tegn på at utseenderfokuset har gått for langt, og at han dermed er uaktuell. Med mindre man skal stå på en scene eller vil dekke til en kvise for et spesielt formål, er sminke på gutter supernot.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha skjeggete og hårete mannemann, ikke sminke og Stureplansveis. Ikke diamanter i ørene heller for den saks skyld.

Det gleder meg å se at skjegg visst har blitt litt "in", fine skjeggemenn er alltid bra :)

Anonym poster: 8802f99aa2005fd63b74a32a517ef151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...