Gå til innhold

Dette er slik den perfekte kvinne ser ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

www.my-img.jamespot.com/userdata/spot/thumb/1d/a2/521989/1314335745.jpeg

Anonym poster: fd0a753dca64526f6ace94080de50e66

Endret av Niennas
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Da var du ikke en tur på byen i går.

• Liker 4
Skrevet

Hun kommer til å bli rynkete når hun ikke gidder botox mer.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hun kommer til å bli rynkete når hun ikke gidder botox mer.

Det tok ikke lang tid før den kom

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det ?

Brianna Brown

Skrevet

Det tok ikke lang tid før den kom

Selvsagt ikke. Det formelig lyser av henne.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Det formelig lyser av henne.

Det er synd med kvinner som lar sjalusien ta overhand fordi de ser en kvinne som er vakkrere en dem

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er så dumt når folk slenger ut botox-ordet med engang de ser en kvinne som ser yngre ut enn hun muligens er. Noen har gode gener, eller er flinke til og ta vare på seg selv enn andre. Men skjønner ikke hvordan du kan se tydelig at hun har tatt botox. For rynker har hun, selvom det er minimalt. Kjenner flere jenter/kvinner som ikke har en eneste rynke å se, og er veldig stramme i maska (om jeg kan si det sånn) uten at de noengang har fått sprøytet inn botox. Pluss, at i de fleste tilfeller skal det så lite botox til at det ikke nødvendigvis er synelig når noen har tatt det også. Og forresten, botox får musklene som du bruker når rynkene synes til og slappe av, du får ikke mer rynker når det går ut enn du hadde når du tok det.

Synes hun var heit jeg!

Anonym poster: fac6b3f57161c5250c98e0833145f306

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes ikke hun der er spesielt vakker. Finnes damer jeg nesten kunne bytta legning for, men det ville jeg ikke for hun der :P

• Liker 7
Skrevet

Nei takk, liker ikke rumpehake særlig.

• Liker 5
Skrevet

Er så dumt når folk slenger ut botox-ordet med engang de ser en kvinne som ser yngre ut enn hun muligens er. Noen har gode gener, eller er flinke til og ta vare på seg selv enn andre. Men skjønner ikke hvordan du kan se tydelig at hun har tatt botox. For rynker har hun, selvom det er minimalt. Kjenner flere jenter/kvinner som ikke har en eneste rynke å se, og er veldig stramme i maska (om jeg kan si det sånn) uten at de noengang har fått sprøytet inn botox. Pluss, at i de fleste tilfeller skal det så lite botox til at det ikke nødvendigvis er synelig når noen har tatt det også. Og forresten, botox får musklene som du bruker når rynkene synes til og slappe av, du får ikke mer rynker når det går ut enn du hadde når du tok det.

Synes hun var heit jeg!

Anonym poster: fac6b3f57161c5250c98e0833145f306

Det har da ingenting med at hun ser yngre ut. Jeg aner ikke alder. Men mellom øynene og rundt munnen, samt om man ser på hendene, så ser hun ut som en person som er rynkete.

Siden folk flest ser ut til å mene at rynker er fy, så ser jeg ikke helt at det er kompatibelt med den perfekte kvinne, slik som overskriften sier.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra du har funnet din perfekte. Jeg har en annen smak.

Anonym poster: 152547069eb9b8bc761c0dc5b2a90ef7

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Pøh ser 20 damer som er mye penere/vakkrere enn det bare jeg tar en trikke tur til sentrum, for å ikke nevne mange av damene her på kg da :sjenert:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Rolig i svingen, folkens :opplyser:

Det har seg slik, for info til dem som skulle være i tvil, at skjønnheten er avhengig av det øyet som ser. Og ikke minst av alderen på det øyet som ser.

Om TS er en 50 år gammel mann så nikker jeg med ham; Hun er vakker ja :Nikke:

Om TS da hadde klint inn det bildet som Melly666 la inn så hadde jeg blitt betenkt....

Og med motsatt fortegn dersom TS er en 17 år gammel ung 'mann'.....

Botox'en kan komme til oss alle med tid og stunder.

Edit: kastet ut Leif.

Endret av Lille-pus
AnonymBruker
Skrevet

Om TS er en 50 år gammel mann så nikker jeg med ham; Hun er vakker ja :Nikke:

Om TS da hadde klint inn det bildet som Melly666 la inn så hadde jeg blitt betenkt....

Og med motsatt fortegn dersom TS er en 17 år gammel ung 'mann'.....

De er like gamle. Damen på bildet til TS er født i 1979 og damen på bildet til melly666 er født i 1981 ;)

Anonym poster: c6053ab12346fc6d2126bb4539af3166

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er like gamle. Damen på bildet til TS er født i 1979 og damen på bildet til melly666 er født i 1981 ;)

Anonym poster: c6053ab12346fc6d2126bb4539af3166

Vist ei er født i 1979 og ei annen er født i 81 så det ikke like gamle.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...