Gå til innhold

Hvor kjøper dere brudesko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips om butikker i Oslo-området som har sko som passer til brudekjole. Jeg har tittet litt i brudekjolebutikker uten å finne noe som faller helt i smak. Tips om butikker ønskes. Er avhengig av å prøve,så nettbutikk ønsker jeg ikke. Jeg er på utkikk etter ivory eller rosa sko.

Anonym poster: 8de5aef2bee9c73c27179ab8d2c0fdd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grændsen skotøymagasin i grensen har en egen avdeling med brudesko. Synes det er mye "kjerringsko", men er verdt og ta turen likevel.

Anonym poster: 4acab1a8534345e92d8b19f1808097ac

Skrevet (endret)

Enig med AB over, men du kan jo prøve andre butikker som Lille Vinkel, Bianco, Din Sko, Grensen Sko, Din Sko, Heppo, Brandos, Zalando osv for sko man kan bruke som ikke nødvendigvis er brudesko. Ellers fant jeg noen bra linker på greenweddingshoes.com hvor man kunne designe egne.

Ser at du ikke ønsker nettbutikker med Heppo, Brandos og Zakando har gratis og rask retur så det er ikke noe problem hvis noe ikke passet eller er stygt.

Endret av CathFoto
Skrevet
AnnaJohnson kjøpte jeg fra. Masse fine sko som ikke er kjerringsko. Jeg kjøpte noen med rosa paljetter, må jo ikke være vanlige brudesko :)
Skrevet

Jeg kjøpte mine på Økonomisko til den nette sum av 99 kroner :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mine fargede pumps på Bianco. Syns typiske brudesko lett kan bli kjerring, så anbefaler å titte i vanlige skobutikker. Syns ellers at Anna Johnson er et godt alternativ.

Anonym poster: 222c565c76ff13442e5f94d4ff7f9da1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...