Durinur Skrevet 22. april 2013 #21 Skrevet 22. april 2013 Det er nokså respektløst å avtale å møte noen for deretter å ikke dukke opp/utsette det i mange timer, uansett hvilken relasjon dere har.
Gjest Allergikeren Skrevet 22. april 2013 #22 Skrevet 22. april 2013 Jeg skjønner at du ble skuffet. En avtale er da vel en avtale uansett relasjon? Men jeg hadde svart noe sånt som "OK, jeg er trøtt, så da tusler jeg til køys. God natt ", gått og lagt meg, og latt det være med det. Å være sikkerstikk er i og for seg greit nok, men jeg sitter ikke oppe og venter i tilfelle han kommer. Det virker det ikke som om han forventet heller, i og med at han kunne komme "hvis du ikke sover"?
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2013 #23 Skrevet 22. april 2013 Dårlig gjort, bare til å ignorere han..
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #24 Skrevet 22. april 2013 *stjelt Anonym poster: 03fbf8258b81d60141cc4f078f060ad8 å stjele stjeler stjal har stjålet Anonym poster: 40d3c778f73ce68a218a6f1ec7a626b5
spørsmålstegnet Skrevet 22. april 2013 #25 Skrevet 22. april 2013 Virker jo som om han ikke forventet at du skulle vente, ettersom han skrev "hvis du fortsatt er oppe". Man kan jo tyde mye ut av sånne meldinger. For det første, så tenker han jo på deg, når han gidder å ta opp mobilen og sende deg en melding, samtidig som han har det kult og drar på nachspill osv. Selvom han bør forstå at du venter og vil kanskje legge deg, så skriver han jo på en måte av "hvis" du er våken, (altså ser en film med en venninne, eller for deg selv), så kan dere møtes om natten. Men du skriver jo at dere hadde en en avtale om å at dere skulle møtes etter at han var på byen. Byen stenger 2, så da sier du jo ja til å henge oppe så sent. Men hvis han stikker på nachspill etter klokka 2, så bryter han en avtale, og du blir nedprioritert. Som man vet tenker man ikke over dette på bytur. Gi han en ny sjangs! Ikke avvis han med en gang, for du kunne like godt gå på en smell du også og overse følelser osv. Tviler på at du er en reserveløsning, men at du ble nedprioritert er jo helt klart.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #26 Skrevet 22. april 2013 TS her, takk for alle svar. Fyren lagde jo en avtale med meg et par timer før han i det hele tatt kom seg på byen, så jeg er vel sikkerstikk er på en måte ikke helt riktig. Er sjelden jeg hører fra han i siste liten, så jeg er vel ikke helt reserveløsning heller, for å få tømt seg. Men han vet vel at sjansene for å finne noen på byen er minimale og han må jobbe mer for det, han er jo garantert sex med meg. Så han tar vel sjansen på at han ikke møter noen ute og gjør en sikker avtale tidligere på kvelden. Skal også sies at jeg fikk meldinger fra han hele kvelden, mens han var på vors og byen, hvor vi snakka om hva jeg dreiv med osv. Så han ga meg oppmerksomhet selv om han var opptatt med festing. Er første gangen han har avlyst en avtale sånn, så jeg lar det gå for denne gang Gir han en sjanse til. Vet godt hvordan fylla er, har fått flere beklagelser fra han nå og han ble visst for full (Dårlig utgangspunkt for besøk uansett) fikk meldinger både etter nachet og dagen derpå. Så han har vel en viss respekt for meg. Og er vel ikke lett når hele kameratgjengen vil ha deg med på nach heller! Anonym poster: b0315926549e52313b4eb83a6eaddd42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå