Gå til innhold

Antrekk til røde og blå pumps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag kjøpte jeg meg to par nye pumps. De var like, men i forskjellige farger. De har lav tykk hæl og er røde og blå. Men jeg er usikker på hvilke antrekk og farger jeg kan bruke de til. Har dere noen forslag evt bilder til inspirasjon? Hva synes dere forresten om tykke lave hæler? Føler det nesten bare er tynne høye hæler til unge folk nå..

Anonym poster: c24da3cc28cf84b5fb20ff06524f0cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg klarer ikkje å gå normalt i tynne hæler (ihvertfall ikkje om det er 10 cm hæl, klarer det litt bedre om hælen er lav), så eg elsker pumps med tjukk, tjukk hæl! Dessuten er fortauene heromkring veldig ujevne, hullete, brosteinskledd, full i grus etter strøing på vinterstid, etc, så det er bare tidsspørsmål før eg hadde gått skikkelig på trynet dersom eg hadde prøvd meg med stiletthæl :laugh: Eg vil gjerne gå med hæler, men uten å se ut som vinglepetra som må klenge seg til armen til mannen for å ikkje ramle, så tjukke hæler er gode å ha!

Ang. antrekk.. Eg regner med du meiner at det eine paret er rødt og det andre er blått, så då kan du bruke det til klær som er både mørke og lyse, men du kan også slenge på deg noe i samme farge som skoene på overkroppen, f.eks de røde skoene til svarte inntilsittende jeans, rød topp, svart cardigan/jakke? Eller til ein svart kjole og ha røde lepper? Eg vil tippe at kvitt kan se fint ut til skoene også, uansett om du velger de røde eller blå. Eg har ikkje så veldig god peiling på det selv for å være ærlig (har hatt mange antrekksbommerter opp gjennom årene, blir nesten flau av å se bilder av noe av det eg har gått med), men du ser gjerne hva som ser bra ut når du prøver på antrekk og setter det sammen. Du må nesten bare prøve deg litt fram :)

https://www.google.no/search?q=outfit+red+shoes&client=firefox-a&hs=UkL&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=5291UfuXBsaC4gSh8YGwDQ&ved=0CDIQsAQ&biw=799&bih=394

https://www.google.no/search?q=outfit+red+shoes&client=firefox-a&hs=UkL&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=5291UfuXBsaC4gSh8YGwDQ&ved=0CDIQsAQ&biw=799&bih=394#client=firefox-a&hs=840&rls=org.mozilla:nb-NO%3Aofficial&tbm=isch&sa=1&q=outfit+blue+shoes&oq=outfit+blue+shoes&gs_l=img.3..0i19j0i5i19.71256.71783.0.72073.4.4.0.0.0.0.95.333.4.4.0...0.0...1c.1.9.img.iGyEJ-96u_0&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45512109,d.bGE&fp=940b2bb679dee2e&biw=799&bih=394

Det er bare til å google i vei, kikk innom moteblogger, kikk i motemagasiner, instagram, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...