AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Hei. Jeg en jente på 20 år og er sammen med en som er fem år eldre. Vi har vært sammen i et år nå og jeg begynner å bli ganske frustrert over sexlivet. Det første halvåret hadde vi regelmessig sex, men etter det har det bare dabbet mer og mer av. Nå er det faktisk en måned siden forrige gang vi hadde sex! Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har fortalt at jeg synes vi har alt for lite sex, men det synes ikke han. Jeg har også spurt om det er en grunn for at han ikke vil ha sex, men han ser at det ikke er det. De siste månedene har det gått minst en uke mellom hver gang vi har sex, men oftest to uker. Så må det sies at når vi først har sex, så er det når HAN vil. Nå har jeg bare gitt opp og funnet ut at det er ikke vits i at jeg prøver meg på noe, siden vi bare har sex når han føler for det. Jeg synes det her er litt spesielt. I det forrige forholdet mitt (som varte i tre år), hadde jeg sex alt fra 4-7 dager i uka, og jeg synes dette er passe. Det virker som min nåværende kjæreste ikke er så veldig glad i sex rett og slett.. Og jeg får det ikke til å stemme at jeg gjør noe galt, da jeg aldri har fått inntrykk av det fra de andre guttene jeg har vært med tidligere. Men jeg begynner jo selvfølgelig å lure. Så jeg lurer på om dette er normalt? Hva synes dere? Er det noe jeg kan gjøre? Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 er normalt hvis du har lagt på deg/endret deg. Du bør ikke mase, kun gjør ting for å gjør deg mer tiltalende, og om det ikke fungerer bør du innfinne deg med at han ikke har mer sexlyst.
Eleutheria Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 er normalt hvis du har lagt på deg/endret deg. Du bør ikke mase, kun gjør ting for å gjør deg mer tiltalende, og om det ikke fungerer bør du innfinne deg med at han ikke har mer sexlyst. Hvorfor går du bare ut fra at det er hennes feil? TS: Sex en gang eller to i måneden er greit hvis man er fullstendig utslitt småbarnsforelder, men da er det en fase man går gjennom. Når man har vært sammen et års tid og er 20-25 år gammel er det IKKE normalt å ha sex så sjelden. Tipper dette betyr at forholdet deres holder på å rakne ... 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Folk er forskjellige når det gjelder sexlysten. Du må nesten finne ut selv om du takler å ha så sjeldent sex eller ikke i det lange løp. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde holdt ut. Anonym poster: 0caea23d9ca955bd00d2f9a7d6c28271 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 er normalt hvis du har lagt på deg/endret deg. Du bør ikke mase, kun gjør ting for å gjør deg mer tiltalende, og om det ikke fungerer bør du innfinne deg med at han ikke har mer sexlyst. Jeg har faktisk lagt på meg, men det er fra 48 til 53 kg, så jeg tror i grunn at det bare er positivt. Mase gjør jeg heller ikke, har han ikke lyst så har han ikke lyst. Synes bare det er litt trist at han faktisk ikke har lyst. Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Hvorfor går du bare ut fra at det er hennes feil? TS: Sex en gang eller to i måneden er greit hvis man er fullstendig utslitt småbarnsforelder, men da er det en fase man går gjennom. Når man har vært sammen et års tid og er 20-25 år gammel er det IKKE normalt å ha sex så sjelden. Tipper dette betyr at forholdet deres holder på å rakne ... Har vært inne på tanken om sistnevnte selv, men jeg har ikke merket noen forandringer hos han på andre ting enn sexlivet. Han gir meg ofte komplimenter og på andre måter viser meg at han er veldig glad i meg. Så jeg blir ikke helt klok på dette dessverre. Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Folk er forskjellige når det gjelder sexlysten. Du må nesten finne ut selv om du takler å ha så sjeldent sex eller ikke i det lange løp. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde holdt ut. Anonym poster: 0caea23d9ca955bd00d2f9a7d6c28271 Jeg har tenkt en stund at det kanskje er en liten fase hvor han ikke har hatt sexlyst, og har håpt at det skal gå seg til. Men nå går det bare lengre og lengre tid mellom hver gang. Merker jeg begynner å bli ganske frustrert ja, men velger å ikke gi uttrykk for det. Det vil kanskje gjøre at han får enda mindre lyst på sex. Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Jeg har tenkt en stund at det kanskje er en liten fase hvor han ikke har hatt sexlyst, og har håpt at det skal gå seg til. Men nå går det bare lengre og lengre tid mellom hver gang. Merker jeg begynner å bli ganske frustrert ja, men velger å ikke gi uttrykk for det. Det vil kanskje gjøre at han får enda mindre lyst på sex. Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12 Jeg hadde tatt det opp. Ikke mast, men bare sagt at jeg ønsket oftere sex, og spurt om han kunne tenke seg det samme. Anonym poster: 0caea23d9ca955bd00d2f9a7d6c28271
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #9 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde tatt det opp. Ikke mast, men bare sagt at jeg ønsket oftere sex, og spurt om han kunne tenke seg det samme. Anonym poster: 0caea23d9ca955bd00d2f9a7d6c28271 Jeg tok det opp for et par måneder siden, på en høflig måte uten å "klage". Sa at jeg var veldig glad i å ha sex med han, så jeg kunne ønske vi gjorde det litt oftere. Han syntes vi hadde sex ofte nok, og vi hadde ikke sex noe oftere etter denne samtalen. Kanskje jeg burde ta det opp på nytt. Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #10 Skrevet 20. april 2013 Jeg tok det opp for et par måneder siden, på en høflig måte uten å "klage". Sa at jeg var veldig glad i å ha sex med han, så jeg kunne ønske vi gjorde det litt oftere. Han syntes vi hadde sex ofte nok, og vi hadde ikke sex noe oftere etter denne samtalen. Kanskje jeg burde ta det opp på nytt. Anonym poster: cb5a3ddea3bcc3f295092caabccd3e12 Ja, si at du virkelig vil ha sex oftere. Det er ikke masing å ta noe opp en eller to ganger. Anonym poster: 0caea23d9ca955bd00d2f9a7d6c28271
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #11 Skrevet 20. april 2013 Hvis han ikke ønsker sex oftere, til tross for at han er glad i deg og ønsker å være sammen med deg, må du bare ta et valg. Er du så glad i ham at du kan klare deg med mindre sex enn ønsket? Eller er hyppig sex så viktig for deg at du sliter med tanken på å leve i et forhold med sjelden sex? Det er en stor fordel å være høvelig kompatible på det seksuelle området, så dersom dere har vidt forskjellig behov må du vurdere om forholdet er sterkt nok. Anonym poster: 32f5a41a2fc4196e476823250b77dd56 2
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #12 Skrevet 20. april 2013 Hvorfor går du bare ut fra at det er hennes feil? fordi så altetende ganske mange menn er så skal det en ganske drastisk endring til for at han mister lysten. enten at hun har forandret seg eller at behovet for variasjon treffer inn.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #13 Skrevet 20. april 2013 fordi så altetende ganske mange menn er så skal det en ganske drastisk endring til for at han mister lysten. enten at hun har forandret seg eller at behovet for variasjon treffer inn. Det handler ikke om å miste lysten, men å generelt ha liten sexlyst. Det finnes til og med asexuelle mennesker. Noen menn er altetende, men ikke alle. Anonym poster: 0caea23d9ca955bd00d2f9a7d6c28271 1
Bølten Skrevet 21. april 2013 #14 Skrevet 21. april 2013 Legg litt press på ham. Få ham til å forstå at du ikke får nok, og at han må gjøre noe for å beholde deg.
Bølten Skrevet 21. april 2013 #15 Skrevet 21. april 2013 Legg litt press på ham. Få ham til å forstå at du ikke får nok, og at han må gjøre noe for å beholde deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå