AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #21 Skrevet 20. april 2013 Lat som om du er lykkelig. Ikke ta kontakt, og få han til å tro at du er verdens lykkeligste person. Tar han deg ikke tilbake da, er det bare å gå videre. Anonym poster: 408289978be9a9a696742b5f674d88a6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #22 Skrevet 20. april 2013 Når gutter ikke sender meldinger etter et brudd så betyr det at de har completely kommet seg over dette... ikke gjør deg selv desperat. Nå skal jeg være umoralsk å si at å få noen tilbake så må du vekke de gamle følelsene han hadde for deg. altså date noen han kjenner som han vet er kjekkere enn seg. Anonym poster: eaff795ecf46fdd35aea2cb60bfed2b2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #23 Skrevet 20. april 2013 Det er da bare å sende melding hvis du har lyst til det, Enkelte her får det jo til å høres ut selvmord omtrent å sende en sms til eksen. Noen som tar seg selv litt vel høytidelig. Anonym poster: d830a6eb46dc34abd695e1b7bbc9cf6f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #24 Skrevet 21. april 2013 Jeg sendte melding og fikk positiv respons etter omtrent så lang tid:) Ikke sånn jeg vil ha deg nuh! Men.. Vi treffes i hvertfall... Og hvis ikke så får du en bekreftelse på at det er slutt. Men jeg ville kanskje fjernet den hater meg delen? Anonym poster: a08d263de33adf7052a7e9b8f8a839f8
Nettinettet Skrevet 22. april 2013 #25 Skrevet 22. april 2013 Jeg synes det er viktig å få gitt beskjed om hvordan man har det, men det må være ærlig og ekte og vise at du ser din egen verdi oppi alt det vonde. Jeg ville sendt en melding hvor du fortalte hvordan du hadde det og at du synes det er trist det ble slutt på den måten som det ble, men at du aksepterer avgjørelsen hans og er glad for at han ikke holdt fast ved deg når følelsene hans ikke var helt rett. Si at du har det vondt nå, men vet at det finnes en der ute som vil ha like sterke følelser for deg som du hadde for han og at du ser fremover. På den måten kan han se at du setter pris på noe som er ekte og ikke er bitter eller sur. Og så er det opp til deg om du vil se det samme selv. At du faktisk fortjener bedre. Noen som ser deg som noe fantastisk han aldri vil gi slipp på.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #26 Skrevet 22. april 2013 Har bestemt meg for ikke å sende melding. Husker hvor iskald han var da han skulle gjøre det slutt over tlf, jeg sa jeg hadde grått hele dagen og ikke sovet noe, da sa han bare at det var ikke hans problem. Så nå som jeg er edru (ja jeg hadde drukket en del vin da jeg ba om råd her) så ser jeg lettere at det ikke har noe for seg å kontakte han. Han bryr seg ikke om meg og det må jeg respektere. Hører masse på "We are never ever getting back together" for tiden, og det hjelper masse Men takk for at dere tok dere tid til å hjelpe en teit ungmø i kjærlighetssorg. Anonym poster: afc9fe42573f9a519175d973b80761c7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå