AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg vet at samboeren min ønsker seg en trekant med meg og en jente til. Men hvor kan jeg finne en jente? For min del vil jeg heller ha en jente jeg stoler på og kjenner litt, enn en random en på byen.. Jeg vil jo gjerne oppfylle den fantasien hans, men det er ikke lett.. Jeg har hatt en halvveis trekant før. Meg, en jente til og en gutt som hun tok med seg fra byen når vi møttes i Oslo.. Med halvveis mener jeg at vi konsentrerte oss om henne, og at jeg ikke gjorde noe med han, annet enn å se han naken og være naken foran han.. Så. Hvor kan jeg finne en jente? Har dere noen erfaringer med dette? Anonym poster: ff4e445c75251bc7c391a5f41c90cfe6
Gjest Lille-pus Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Punkt 1, og nå skal du høre på meg, det er viktig. Punkt 1 er at dere to, du og han, snakker godt rundt dette. Del fantasiene med hverandre, og trekk kraftig i disse fantasiene slik at alle mulige problemstillinger og grenser kommer opp på bordet. Et relevant spørsmål er om det kjennes greit for deg at han kysser henne. Tenner dere på denne fantasien begge to ? Det er en forutsetning at dette er en setting som begge to tenner på og at rollefordelingen er krystallklar. Du velger henne og han godkjenner henne. Dette er viktig av sjalusihensyn. Om ønsket er av 'motsatt karakter' hvor det tenkes en eller to menn i tillegg til din samboer så må det være slik at han velger dem og du godkjenner dem. Når dere har kommet så langt så hold den nærmeste venneskretsen unna dem det velges blant. Møt henne og snakk igjennom settingen med henne. Forsikre dere om at hun forstår. Hun vil i praksis være et redskap for dere. Viktig poeng det også, og ikke ment i en nedverdigende betydning, men det er en realitet. Du kan søke etter henne på dertil egnede nettsider. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Punkt 1, og nå skal du høre på meg, det er viktig. Punkt 1 er at dere to, du og han, snakker godt rundt dette. Del fantasiene med hverandre, og trekk kraftig i disse fantasiene slik at alle mulige problemstillinger og grenser kommer opp på bordet. Et relevant spørsmål er om det kjennes greit for deg at han kysser henne. Tenner dere på denne fantasien begge to ? Det er en forutsetning at dette er en setting som begge to tenner på og at rollefordelingen er krystallklar. Du velger henne og han godkjenner henne. Dette er viktig av sjalusihensyn. Om ønsket er av 'motsatt karakter' hvor det tenkes en eller to menn i tillegg til din samboer så må det være slik at han velger dem og du godkjenner dem. Når dere har kommet så langt så hold den nærmeste venneskretsen unna dem det velges blant. Møt henne og snakk igjennom settingen med henne. Forsikre dere om at hun forstår. Hun vil i praksis være et redskap for dere. Viktig poeng det også, og ikke ment i en nedverdigende betydning, men det er en realitet. Du kan søke etter henne på dertil egnede nettsider. Tusen takk for mange supre tips! Mye å tenke på, ja. Jeg vet jeg kan bli fort sjalu, og jeg vet han har blitt forsøkt sjekket opp, og jeg ikke har likt det og vice versa. Han kan også bli sjalu. Vi har snakket om det, og han mener jeg skal velge ut en jente jeg vil ha med, også godkjenner han. Vi kunne kanskje prøvd på et utested. For meg er det viktigste at han beskytter seg om han skal ha sex med en annen jente. Og er det slik at man MÅ kysse når man har sex? Jeg har mange delte tanker rundt dette. På en måte vil jeg glede han, og på andre måter vil jeg ikke dele han heller. Men kanskje jeg bare kunne sett på istedenfor? For å se hvordan jeg takler det? Om jeg ikke takler det, så har jeg svaret mitt der? Eller kanskje han kunne kysset en annen jente foran meg, uten at det var noe seksuellt? Sånn for å teste. Nå tenker jeg bare høyt. Det er jo mye å tenke over, som du sier. Når du nevner motsatt karakter, så kunne jeg gjerne hatt med en mann til, men dette vil dessverre ikke samboer, så den gleden får jeg ikke med han. Jeg forstår han jo, men de trenger jo ikke ha sex med hverandre heller. Da er det jo meningen at de skal bry seg om meg Men uansett. Igjen, takk for supre tips! Skal tenke gjennom det litt mere grundig, også kan jeg se om jeg finner en jente som er interessert. En jeg kan snakke sammen med først Anonym poster: ff4e445c75251bc7c391a5f41c90cfe6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Jeg tror det er lurt at du tenker gjennom scenariene og kjenner på de følelsene som dukker opp. Jeg kan tenne på tanken om trekant/flere, men neimen om jeg vet om jeg kunne gjennomført det med en kjæreste - i så fall måtte vi vært veldig, veldig trygge på hverandre. Når jeg tenker konkret om det som du gjør er det veldig mange situasjoner jeg føler blir ubehagelige i praksis selv om tanken er god... så dere må absolutt snakke og tenke gjennom dette. Men "strenge tanker" til side: Det går jo an å møte noen via nettsider også? Har ikke erfaring med det selv, men sånt som nakenprat, cupido o.l? Da kan man gå rett til ei man vet er åpen for det i stedet for å spørre diverse fremmede (?) på byen, tenker jeg... og ta dere tid til å avklare regler med den dere skal involvere - kyssing, fullbyrding, hvem har lov til å gjøre hva, jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på å ta med noen hjem i "fylla". En ting er trekant når man ikke er i et seriøst forhold med noen av partene, men jeg vet at for mitt vedkommende kunne jeg lett blitt sjalu og usikker om ting ikke gikk som avtalt (eller om vi ikke hadde noen tydelig avtale). Anonym poster: 52f58964001604634b48c8aadd661f62
Gjest Lille-pus Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 (endret) Du er beundringsverdig ærlig, TS Hovedpoenget mitt er at dette må være en felles fantasi, noe dere begge ønsker å sette ut i livet. Om det kun er et ønske om å 'gi' sin partner en ny kvinne å ha sex med så vil dette fort bli noe som forsurer et ellers godt samliv. Kyss er faktisk en av de faktorene som kan få hele opplegget til å 'klikke'. Kyss i en seksuell relasjoner indelige, svært dype, fylt av begjær og lidenskap. For mange er akkurat dette den absolutte grense, mens den øverige seksuelle aktivtete er mer enn akseptabel. Å se sin partner kysse et annet menneske like intenst og like inderlig som vedkommende kysser deg kan trigge mange følelsesmessige reaksjoner. I mange tilfeller kan man der enes med valgt 3dje person om at kyssing mellom din prtner og den andre kvinnen/mannen ikke er akspetablet og unngås. Jeg tror dere foreløpig trenger å meisle ut en felles fantasi som tenner dere begge, og så om/når dere har denne fantasien levende for dere, og er helt enige om alle grenser og rammer, søker etter en tredje person. Det kan ta litt tid å komme dit Edit: Med referanse til det gode, vel gjennomtenke innlegg fra AB ovenfor; Ja, dette er ikke noe man går ut på byen og 'hanker inn' en tilfeldig tredjepart til. Du har tenkt, og tenkt godt synes jeg. Kudos til deg for det. Og en trekant eller firkant er ikke noe man er tvunget til å ha, selv om ens partner fantaserer om det. For at det skal være vellykket må alle parter være like tent på scenariet. Hvis ikke; glem det. Endret 20. april 2013 av Lille-pus 2
LexSuperior Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Tusen takk for mange supre tips! Mye å tenke på, ja. Jeg vet jeg kan bli fort sjalu, og jeg vet han har blitt forsøkt sjekket opp, og jeg ikke har likt det og vice versa. Han kan også bli sjalu. Vi har snakket om det, og han mener jeg skal velge ut en jente jeg vil ha med, også godkjenner han. Vi kunne kanskje prøvd på et utested. For meg er det viktigste at han beskytter seg om han skal ha sex med en annen jente. Og er det slik at man MÅ kysse når man har sex? Jeg har mange delte tanker rundt dette. På en måte vil jeg glede han, og på andre måter vil jeg ikke dele han heller. Men kanskje jeg bare kunne sett på istedenfor? For å se hvordan jeg takler det? Om jeg ikke takler det, så har jeg svaret mitt der? Eller kanskje han kunne kysset en annen jente foran meg, uten at det var noe seksuellt? Sånn for å teste. Nå tenker jeg bare høyt. Det er jo mye å tenke over, som du sier. Når du nevner motsatt karakter, så kunne jeg gjerne hatt med en mann til, men dette vil dessverre ikke samboer, så den gleden får jeg ikke med han. Jeg forstår han jo, men de trenger jo ikke ha sex med hverandre heller. Da er det jo meningen at de skal bry seg om meg Men uansett. Igjen, takk for supre tips! Skal tenke gjennom det litt mere grundig, også kan jeg se om jeg finner en jente som er interessert. En jeg kan snakke sammen med først Anonym poster: ff4e445c75251bc7c391a5f41c90cfe6 Jeg reagerte litt på det med at du kanskje ikke vil være med selv.. Da tror jeg du bør tenke mer grundig gjennom det. Jeg satt med samme tanker og endte i hvertfall opp med at som en litt fjern fantasi kan jeg gjerne kåte opp kjæresten med det, men jeg kan ikke utføre det i virkeligheten enda... Trekant med to gutter derimot, går bra. Vi er alle forskjellige. Det verste du kan gjøre er å si ja og så finner du ut av midt i akten eller etterpå at du egentlig ble veldig sjalu eller lei deg. Jeg ville kanskje prøvd å fantasere litt om hvordan du vil reagere på å se kjæresten din ha sex med en annen jente og nyte det på nært hold. Se henne nyte det.. osv..
Eleutheria Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Avklar regler på forhånd. Finn ut hva du kan og ikke kan akseptere. Kyssing f.eks. - kunne du sett kjæresten din kysse en annen jente? Kunne du sett ham ha sex med en annen jente? Eller er planen at du og jenta skal kose dere mens han ser på? Snakk grundig sammen først, og ikke tenk på å finne noen før alle regler er på plass. Så tar dere det derfra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå