Gå til innhold

Vil dette se teit ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er elendig på å kle meg fint, så jeg trenger litt tips. Jeg skal i bursdag neste helg, og vet ikke hva jeg kan ha på meg.

Jeg har denne kjolen i svart (jeg er lav, så den er lengere på meg):

medium_3_f36bd00f-0bbd-42a9-b605-eb50a4d8b978.jpeg135252-03-d.jpg?d=2013-03-15_01:54:00

Jeg vet ikke om det kommer fram på bildene, men det øverste er blonder.

Den er litt for stor, så jeg lurer på å bruke den med et belte. Vil det se helt teit ut? Jeg tenker å bruke et belte som ikke er svart, f.eks. lyseblått, og da ha en cardigan i samme farge. Blir det rart?

F.eks. dette beltet og denne cardiganen (i lys blå)?

Og bør jeg ha strømpebukser til? I så fall sorte? Tette eller ikke?

Setter stor pris på litt hjelp her, jeg er som sagt ikke flink til dette her :)

Anonym poster: 90652bfa2a956afe54ba9b76476f3e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cardigan i samme farge som kjolen: nei

Lyseblått belte: nei

Jeg ville ha valgt en sort cardigan i så fall, men helst ingen cardigan til den kjolen i det hele tatt. Sort/brunt, tynt lærbelte i midjen. Sorte strømpebukser KAN du ha, men de bør være tynne, og ikke tette. :)

Anonym poster: b45df91910a3ab9fae4c2c0cfca3ccbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cardigan i samme farge som kjolen: nei

Lyseblått belte: nei

Jeg ville ha valgt en sort cardigan i så fall, men helst ingen cardigan til den kjolen i det hele tatt. Sort/brunt, tynt lærbelte i midjen. Sorte strømpebukser KAN du ha, men de bør være tynne, og ikke tette. :)

Anonym poster: b45df91910a3ab9fae4c2c0cfca3ccbc

Ser nå at det var den sorte kjolen du har, beklager, samt leste litt feil ang. farge på cardigan! Lyseblått belte KAN vel gå, men jeg syntes ikke det var så fint. Jeg ville valgt brunt eller kanskje hvitt, men sort går også fint. Helst ikke lyseblå cardigan, jeg ville faktisk ha valgt sort der også.

Anonym poster: b45df91910a3ab9fae4c2c0cfca3ccbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for hjelp :) Jeg bare syns det hørtes litt dystert ut med bare sort, men da dropper jeg blått ;)

Anonym poster: 90652bfa2a956afe54ba9b76476f3e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for hjelp :) Jeg bare syns det hørtes litt dystert ut med bare sort, men da dropper jeg blått ;)

Anonym poster: 90652bfa2a956afe54ba9b76476f3e7c

Jeg synes også at du kan bruke andre farger på cardigan og belte. Bare å slå seg løs med farger, det er jo vår!

Anonym poster: a020f5e0646871ccc43cb8fdc7c62852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt kjole :)

Jeg synes det beltet var fint til, men likte ikke helt den cardigan'en. Du behøver vel ikke ha noe over hvis dere skal være inne, og du er komfortabel med å vise armene.

Jeg synes alltid det er penest med hudfarga strømpebukse under kjoler, så jeg hadde gått for det, selvom mange her inne synes det er fyfy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødt belte :jepp: Burgunder eller petrol cardigan. Helsort blir dystert i bursdag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Hvis du helst vil ha noe over kjolen, blir det penere med enten en kort dressjakke (f.eks. noe slikt som dette) eller en bolero. Belte i samme farge som kjolen. Personlig synes jeg sort er vanskelig å kombinere, men hvitt, metallic eller knallfarger fungerer.

F.eks. hvit jakke/bolero og sølvpums, eller sort jakke/bolero og metallic eller knallfargede pumps. For at det ikke skal bli for dystert hvis du velger sort jakke og sort kjole, kan du piffe opp med noen kule smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Nå ble jeg litt usikker igjen hva jeg skal gå for. Jeg er alltid veldig kald så jeg tør ikke helt å satse på å ikke ha noe over. Men jeg tror jeg satser på å ha farge på enten jakke eller belte, i alle fall :)

Anonym poster: 90652bfa2a956afe54ba9b76476f3e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Det belte kan du bruke. Men jeg ville valgt en annen cardigan. Jeg vet ikke helt hva det er jeg ikke likte med den, om det er fargen eller hva. Men jeg tror jeg ville valgt en som var litt lengre eller en blazer. Ellers så støtter jeg også forslaget om rødt eller burgunder belte og cardigan. Men da går det også an å ha en svart cardigan.

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beltet var utrolig stygt og det var cardiganen også. IKKE ødelegg den fine kjolen med disse plaggene :(

Dropp cardigan og finn et tynt flettet lærbelte i brunt!

Anonym poster: de8617500f978fc6b8a445b544174421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg er veldig glad i stygge mønstre ;) Men jeg ville gått for knallfarger nå på våren evt. rødt belte og svart blazer

Edit: det kommer kanskje an på hvor gammel du er... :P

Endret av Boudicca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for en hvit eller mørk dressjakke og hudfarget strømpebukse :)

Anonym poster: d99c3d4d37f6302b0909f76108fc676c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...