AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #81 Skrevet 26. april 2013 Jeg trodde det var innlysende utfra det jeg skrev, men vielsen er altså ikke i kirke eller på offentlig sted hvor han bare kan dukke opp. Dessuten ville han da også måtte være infomert om når og hvor vielsen skal være, og det er han jo selvsagt ikke når han ikke er invitert. (Og siden jeg innser at dette heller ikke er innlysende, så kan jeg understreke at vil vielse og fest foregå på forskjellige dager) Anonym poster: 2a0489302d1e2fbc2b8ec0725a1cb6a2 TS her! Annonym: Du trenger ikke å svare for meg. Skjønner ikke vitsen i å late som om du er TS. Til dere andre som har kommet med gode råd, tusen takk! Broren min er ikke en person som kommer til å dukke opp til vielsen, hvis han ikke blir invitert. Jeg kommer uansett til å invitere han ettersom han er broren min, det er svigerinnen min som jeg ikke har lyst til å ha til stedet. Anonym poster: 5c1f8cc7982ea7a51dab73ddbeed385e
Gjest Doh Skrevet 26. april 2013 #82 Skrevet 26. april 2013 TS her! Annonym: Du trenger ikke å svare for meg. Skjønner ikke vitsen i å late som om du er TS. Til dere andre som har kommet med gode råd, tusen takk! Anonym poster: 5c1f8cc7982ea7a51dab73ddbeed385e Om du ser litt bedre etter ser du at anonym svarte en person som svarte hennes forrige innlegg (les de to postene før det du siterte her). 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #83 Skrevet 26. april 2013 TS her! Annonym: Du trenger ikke å svare for meg. Skjønner ikke vitsen i å late som om du er TS. Til dere andre som har kommet med gode råd, tusen takk! Broren min er ikke en person som kommer til å dukke opp til vielsen, hvis han ikke blir invitert. Jeg kommer uansett til å invitere han ettersom han er broren min, det er svigerinnen min som jeg ikke har lyst til å ha til stedet. Anonym poster: 5c1f8cc7982ea7a51dab73ddbeed385e Hvis du leser om igjen det som har blitt skrevet, håper jeg du ser at jeg ikke utgir meg for å være deg. Jeg startet med å støtte valget ditt, og forklarte at jeg er i en vanskelig situasjon selv, med min bror. Deretter svarte jeg på en kommentar til mitt innlegg. Så, jeg verken svarte for deg eller utga meg for å være deg, som Doh påpeker. Anonym poster: 2a0489302d1e2fbc2b8ec0725a1cb6a2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #84 Skrevet 26. april 2013 Jeg har aldri møtt en person som henne. hun ønsker å vise seg frem som verdens snilleste person, så er hun til grader ondskapsfull mot personer som aldri har gjort henne noe vondt. Jeg VET at vi blir "the bad guys" hvis ikke vi inviterer henne. Det er det som er problemet mitt. HVA SKAL JEG SI TIL GJESTENE SOM SPØR? Anonym poster: 5c1f8cc7982ea7a51dab73ddbeed385e Jeg hadde ikke invitert henne. Det er din store dag, hvorfor skal du ha en person som snakker dritt om deg og behandler deg på denne måten, ta en del i din store dag? Hvis noen spør, så sier du som det er. At du ikke har så god kontakt med svigerinnen din fordi hun har behandlet deg dårlig. Mer trenger du ikke å si. Anonym poster: 1094e81fcf4b01bc7af8cae88a2e543b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #85 Skrevet 26. april 2013 Jeg ville ha "gjemt" henne bort i selskapet fremfor å ta denne kampen med bryllupet som utgangspunkt. Jeg tenker at en slik konflikt kan splitte en hel familie, det kan fort bli veldig vanskelig å håndtere eller lappe sammen senere. En som gjør narr av TS og alle de hun er glad i, snakker dritt om henne og setter ut rykter om henne, burde IKKE være velkommen i bryllupet til TS. Skape slip? Er det ikke som allerede har skjedd? Hun oppfører seg ufyselig, og burde ikke inviteres. Anonym poster: 1094e81fcf4b01bc7af8cae88a2e543b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #86 Skrevet 26. april 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke inviterer til familieråd i stedet for å holde på med slik passiv- aggressiv oppførsel. Ta med dine foreldre og alle søsken, snakk ut. Ikke ødelegg bryllupet med en slik krigføring, du kommer til å angre. Anonym poster: 10b61c1d782f7eac65f9972fd7e9b1ce Hvis du har lest tråden, så ser du at TS har skrevet hun har prøvd å snakke om dette med broren, men at han ga blaffen. Trådstarter har hele tiden godtatt oppførselen til denne svigerinnen og behandlet henne bra, men bare fått dritt tilbake - så at hun driver med krigføring er jeg ikke enig i. Hun vil bare ikke at denne damen som har ødelagt så mye for henne, skal ta del i dagen hennes, og det er da berettiget. Anonym poster: 1094e81fcf4b01bc7af8cae88a2e543b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #87 Skrevet 26. april 2013 Jeg er helt enig med deg i dette. Bare lurer på 1) Om bryllupsdagen er dagen å starte på 2) Om at hun er bevisst på hvordan det berører hele familien Hva mener du da, at hun skal kutte kontakt med ham og henne etter bryllupsdagen, som de sikkert klarer å ødelegge? Ta dette opp med broren din før bryllupet, si oppriktig hva du mener om oppførselen til kona hans og begrunn at dette er årsaken til at hun ikke inviteres. Anonym poster: 1094e81fcf4b01bc7af8cae88a2e543b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #88 Skrevet 27. april 2013 Jeg skjønner godt at TS ikke har lyst til å invitere - men jeg hadde likevel vurdert meget nøye om en slik utelatelse kunne føre til ytterligere splid. Om svigerinnen ikke inviteres kommer ikke broren. Hvordan reagerer foreldrene på det? Blir de satt i en skvis der de må velge side? Hva med resten av slekta? Anonym poster: f32c458069a6ecd6e04b2855e9c3757a
CathFoto Skrevet 27. april 2013 #89 Skrevet 27. april 2013 Hva mener du da, at hun skal kutte kontakt med ham og henne etter bryllupsdagen, som de sikkert klarer å ødelegge? Ta dette opp med broren din før bryllupet, si oppriktig hva du mener om oppførselen til kona hans og begrunn at dette er årsaken til at hun ikke inviteres. Anonym poster: 1094e81fcf4b01bc7af8cae88a2e543b Jeg mener at om hun likevel skal bryte kontakten så er det ingen grunn å vente til bryllupsinvitasjonene skal sendes ut, da kan hun like gjerne gjøre det med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå