AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Noen som vet om det koster å fjerne livmoren hvis den er nedsunket? Jeg fikk en datter for snart 3 år siden og har en sønn ifra før, jeg ønsker ikke å få flere barn av økonomiske og personlige erfaringer ifra siste fødsel som var et mareritt, veldig redd for å bli gravid igjen. Vil gjerne sterilisere meg for å være sikker på at det ikke blir flere barn. Men dette koster vel over 6000, og har ikke råd til dette. Men jeg har symtomer på nedsunken livmor etter det jeg har lest, og at den kan fjernes i ett sånt inngrep, men vet ikke om det vil koste like mye som om jeg skal sterilisere meg, vet at ett inngrep der nedsunken livmor blir behandlet blir dekket av folketrygden sånn jeg har forstått det. Håper noen kan svare, jeg har søkt etter på nett men finner det ikke noe sted. Anonym poster: da6d8953028bf1d75849de38e812643e
Sokkesko Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Er det noen du kan ringe til som har erfaring? Pleier å stå telefonnummer på nettsidene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå