Gå til innhold

Sex med eks?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man vet at følelser er i bildet fra i hvertfall en side?

Mange som gjør eller har gjort det?

Anonym poster: da9f30f8f366a592e47960b1a221c00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, men da var det fremdeles følelser inni bildet.

Det skal ikke være noe problem, så lenge man vet hva man går til, og om dere er enige om at det kun blir sex eller hva dere enn føler for ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri utsatt meg for det hvis følelsene fortsatt var der.

Anonym poster: 1f7e44dbf6362fc050d9d1f64a2b1204

Skrevet

Jeg ville aldri utsatt meg for det hvis følelsene fortsatt var der.

Anonym poster: 1f7e44dbf6362fc050d9d1f64a2b1204

Når sant skal sies så har vi alltid hatt følelser for hverandre. Vi klarte ikke å slutte med hverandre helt, så det tok ca 1 års pause før vi fant tilbake til hverandre igjen. Shit happens? Hehe :P

Skrevet

Hvis det fremdeles er følelser der, IKKE!! Den ene parten vil nesten helt sikkert bli såret. Min ene eks og jeg, fortsatte å ha sex etter det ble slutt. Det er nå en stund siden, og den gang var det helt idiotisk. Vi hadde begge fremdeles følelser for hverandre, og det ble bare tull. Etter vi fant ut at det ikke funket på den måten, møttes vi ikke på lenge - før nå nylig. Vi hadde fantastisk sex, og siden vi begge har gått videre og bare er gode venner, ble det ikke noe problem. Men MED følelser.... Nei. Frarådes på det sterkeste. :P

AnonymBruker
Skrevet

Når sant skal sies så har vi alltid hatt følelser for hverandre. Vi klarte ikke å slutte med hverandre helt, så det tok ca 1 års pause før vi fant tilbake til hverandre igjen. Shit happens? Hehe :P

Det er vel det jeg håper på da... :P Men så tenker jeg at jeg kanskje kommer til å bli skikkelig såret i steden. Han gjorde det slutt, men nå har vi en exclusive avtale med hverandre.. Han vet at jeg fortsatt vil ha han og jeg får ikke vite helt hva han vil.. Er veldig redd for å fortsette med dette, men det er jo ikke akkurat lett å slutte heller!

What to do?

TS

Anonym poster: da9f30f8f366a592e47960b1a221c00b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt det, endte her også med at vi ble sammen igjen etter et år. Nå har vi vært sammen i 2 år og har det kjempebra.

Anonym poster: 2014a5ac264c62a007142fa6d1f74f29

Skrevet

Ja, gjør det på nåværende tidspunkt. Er vel følelser fra min side enda hvertfall, vet ikke med henne. Vi klarer ikke holde oss helt borte fra hverandre. Vi møtes og gjør vennskapelige ting, som å lage middag, se film osv. Det ender alltid opp med kos og innimellom sex. Sikkert ikke lurt, men det føles så godt og gjør meg så lykkelig. Samtidig ser jeg ikke helt hvordan dette kommer til å ende... Frykten er jo at hun skal holde på med eller møte en annen! Jeg tror det er noe som funker best om man er over hverandre og møtes kun for kos og begge er enige om hvor man står! Brått gjør den ene det i håp om å bli sammen igjen, mens den andre kun gjør det for enkel sex...

Skrevet

Ja, gjør det på nåværende tidspunkt. Er vel følelser fra min side enda hvertfall, vet ikke med henne. Vi klarer ikke holde oss helt borte fra hverandre. Vi møtes og gjør vennskapelige ting, som å lage middag, se film osv. Det ender alltid opp med kos og innimellom sex. Sikkert ikke lurt, men det føles så godt og gjør meg så lykkelig. Samtidig ser jeg ikke helt hvordan dette kommer til å ende... Frykten er jo at hun skal holde på med eller møte en annen! Jeg tror det er noe som funker best om man er over hverandre og møtes kun for kos og begge er enige om hvor man står! Brått gjør den ene det i håp om å bli sammen igjen, mens den andre kun gjør det for enkel sex...

Har akkurat det samme med min eks nå.. Kunne skrevet akkurat det samme som deg, bare at jeg er jente da. Sukk, er nok ikke noen god ide, men vanskelig å slutte med noe man liker, og ikke bare sexen, men selskapet og kosen også.

Skrevet

Har akkurat det samme med min eks nå.. Kunne skrevet akkurat det samme som deg, bare at jeg er jente da. Sukk, er nok ikke noen god ide, men vanskelig å slutte med noe man liker, og ikke bare sexen, men selskapet og kosen også.

Vi er nok mange som har vært eller er i den situasjonen. Greit om det ikke lenger er følelser, men hvis det er (som i min situasjon) så er det ikke sunt i lengden! Blir jo nesten som å være i et forhold fortsatt, og så er det ikke noe som kommer til å vare i fremtiden. Er jo ikke noe å satse på om man ikke ser for seg å bli sammen igjen!

Gjest Chloè
Skrevet

Enten er man sammen eller så går man fra hverandre, ikke noe mellomting i min verden hvertfall.

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn og ha sex med eksen... Hverken da det ble slutt (7 mnd siden) eller nå

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt enig med blondina på 90.

Hvorfor skal man ha sex med eksen? Skal dere bli bedre venner (evt) eller er dere bare frustrert?

Anonym poster: 2878de80b63c64b4692d47801c370eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...