Safiye Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Jeg skal til Russland om noen få dager, og er i den forbindelse hos vertsfamilie. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips om hvor jeg kan legge fra meg verdisaker som pass, penger og andre ting. Noe av pengene skal jeg ha med meg i en usynelig lomme under klærene, men jeg er veldig usikker på hvor det er best å legge fra seg passet når man bor hos en man ikke kjenner fra før av. Jeg er veldig paranoid når det gjelder dette, hehe
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jeg har en beautybag som kan låses med kodelås og bruker denne på hotell og lignende. Ikke at det er tyverisikret, men at en stuepike eller en fra vertsfamiien skal stikke unna en beautybag (eller om du låser det inn i kofferten din) eller kofferten din... eller klipper opp låsen/bryter den opp, så er det bevis for at noe har skjedd. Om passet bare forsvinner, så kan hotellet/vertsfamiien si at du må ha forlagt det... også blir det ord mot ord.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Jeg bor ofte i leiligheter i ulike storbyer og noen steder vet jeg ikke helt hvordan naboene er. Jeg har en låsbar koffert hvor jeg legger laptop, lommebok, pass osv. Ellers bør du nok ha med deg passet til enhver tid ettersom det kun er det og førerkort som gjelder som legitimasjon i andre land. Anonym poster: 43a873f897ecc9f83a56c4bb7f78201c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå