Gå til innhold

Ulykkelig


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelig

Burde jeg ikke egentlig ha vært glad på en vårdag som dette?

Men det er jeg ikke. Jeg ligger på sofaen, og ser ut på det fine været og jeg hører fuglene synge. Men alt jeg klarer å tenke på er at jeg har lyst til å dø. For det har jeg virkelig. Når man er død, kan man ikke føle smerten.

Jeg kommer ikke til å ta selvmord, men jeg har lyst til å dø. Følelsen er der hele tiden! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Hva med å søke hjelp? Du trenger ikke å gå rundt å føle deg sånn. Jeg har hatt sånne perioder selv, men med den rette hjelpen kan du få tilbake livslysten og gleden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulykkelig
Hva med å søke hjelp? Du trenger ikke å gå rundt å føle deg sånn. Jeg har hatt sånne perioder selv, men med den rette hjelpen kan du få tilbake livslysten og gleden.

:klem:

Tror du en psykolog kan hjelpe meg med at jeg føler skyldfølelse/hatfølelse over meg selv da? Eller tenkte du på annen hjelp?

Takk for omtanken, den varmer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det er utrolig va psykologer kan hjelpe deg med. De kan få deg til å se annerledes på ting. Ellers så vet de sikkert hva annet som kan hjelpe.

Det er viktig å søke hjelp når man føler seg sånn, det kan være ett vanskelig steg å ta men du kommer til å være glad for det i senere tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er utrolig va psykologer kan hjelpe deg med. De kan få deg til å se annerledes på ting. Ellers så vet de sikkert hva annet som kan hjelpe.

Det er viktig å søke hjelp når man føler seg sånn, det kan være ett vanskelig steg å ta men du kommer til å være glad for det i senere tid.

Har de hjulpet deg da, TinaK? Klarer du å se lyst på ting igjen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene min hadde tidligere ingen lyspunkt i livet sitt slik hun selv så det. Hun så ingen vei ut og for henne var selvmord eneste løsningen. Heldigvis fikk hun hjelp av psykologer. Det var en tøff tid for henne og familien. I dag jobber hun for fullt og ser lyst på fremtiden.

Så søk hjelp slik at du kan glede deg over det vakre vårværet og andre ting i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Ja det har hjulpet meg veldig mye.

Jeg har det utrolig bra nå. Jeg hadde ikke noe livslyst sev for litt over ett halv år siden. Mange var redd jeg skulle forsvinne ganske fort.

I dag er jeg lykkelig. Trives godt med meg selv og føler jeg takler livet veldig bra.

Jeg har da slitt fra jeg var 8år med depresjoner og div. Hatt spiseforstyrrelser og vært narkoman. Hata meg selv i alle disse årene. Men jeg søkte hjelp for en liten stund siden og i dag har jeg det helt supert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulykkelig
Ja det har hjulpet meg veldig mye.

Jeg har det utrolig bra nå. Jeg hadde ikke noe livslyst sev for litt over ett halv år siden. Mange var redd jeg skulle forsvinne ganske fort.

I dag er jeg lykkelig. Trives godt med meg selv og føler jeg takler livet veldig bra.

Jeg har da slitt fra jeg var 8år med depresjoner og div. Hatt spiseforstyrrelser og vært narkoman. Hata meg selv i alle disse årene. Men jeg søkte hjelp for en liten stund siden og i dag har jeg det helt supert :-)

UTROLIG GODT Å HØRE! Det må jeg bare si. Jeg er så glad på dine vegne!

:klappe::danse::klem: :enig_animasjon:

HURRA!

Etter alt du har vært igjennom, er det nok håp for meg også. Mine problemer er nemlig langt fra så store som dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

For deg så føles de sikkert store. Ingen andre enn deg selv kan avgjøre hvor mye du sliter. Håper du søker den hjelpen du trenger og blir bra.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...