Silveri Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Vi er 3 voksne damer som har lyst til å dra til Tyrkia. Jeg tenker fortrinnsvis charter. Vi ønsker oss et sted som er en hyggelig by (der det bor mennesker), strand i nærheten, noen gode restauranter (ikke all-inclusive), gjerne et mindre hotell. Fint om det går an å reise litt til nabobyer på egenhånd. IKKE super party sted (masse bråk), trenger heller ikke Bamseklubb o.l. Er det noen sånne steder i noen av charter-katalogene? Jeg har kikket litt, men synes alt ser charter-helvete ut...
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Vi er 3 voksne damer som har lyst til å dra til Tyrkia. Jeg tenker fortrinnsvis charter. Vi ønsker oss et sted som er en hyggelig by (der det bor mennesker), strand i nærheten, noen gode restauranter (ikke all-inclusive), gjerne et mindre hotell. Fint om det går an å reise litt til nabobyer på egenhånd. IKKE super party sted (masse bråk), trenger heller ikke Bamseklubb o.l. Er det noen sånne steder i noen av charter-katalogene? Jeg har kikket litt, men synes alt ser charter-helvete ut... Du har lest helt riktig. Det er charter-helvete. Så hvorfor velger dere Tyrkia?????? Anonym poster: b81f63b0370654990eb7c55cf0b4ca6b 1
Silveri Skrevet 19. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2013 (endret) Du har lest helt riktig. Det er charter-helvete. Så hvorfor velger dere Tyrkia?????? For noen år siden var jeg i en veldig hyggelig liten by (Foca) i Tyrkia som var akkurat slik jeg beskrev. Dessverre går det ingen turer dit lenger, og jeg lurer derfor på om det finnes noen andre alternativer. Endret 19. april 2013 av Silveri
Anglofil Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Vi likte oss godt i Side, jeg synes ikke det nødvendigvis er "typisk charter", det er jo hva dere gjør reisten til selv. Vi er et rolig par som ikke foretrekker partysteder, vi liker best å kose oss på restauranter, litt utflukter og spasere på promenaden. Og vi trivdes veldig godt. Mvh Yvonne
Silveri Skrevet 20. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2013 Vi likte oss godt i Side Takk! Hvilket selskap reiste dere med og hvilket hotell bodde dere på? Jeg tok en rask titt på noen reiseselskaper og det så ut som de fleste hotellene lå langt utenfor byen eller hadde all-inclusive (eller begge delene).
Tussilago_2 Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 hva med Bodrum? Bodde selv der på et hotell for noen år siden...
Anglofil Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Takk! Hvilket selskap reiste dere med og hvilket hotell bodde dere på? Jeg tok en rask titt på noen reiseselskaper og det så ut som de fleste hotellene lå langt utenfor byen eller hadde all-inclusive (eller begge delene). Reiste med Ving. Bodde på Hemera Resort & Spa. Det er jo all inclusive, men en av de flotteste turene jeg har hatt (foruten bryllupsreisen vår selvsagt). Fantastisk god mat både på hotellet og på restauranter utenfor hotellet, hyggelige mennesker og deilig og rolig. Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 hva med Bodrum? Bodde selv der på et hotell for noen år siden... Skulle til å foreslå det samme. Jeg og kjæresten var der i fjor. Synes det var fint der. Flott hotel.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Icmeler Anonym poster: 4670b62354decafca1474ea86811ae1b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Icmeler Anonym poster: 4670b62354decafca1474ea86811ae1b Ja det og marmaris Anonym poster: 30bf739738bed0d12ef2f1805c520fa9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå