Petalouda Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Kastet på meg brudekjolen såvidt istad i et anfall av lettere frustrasjon, det slo meg at det kanskje er vanskelig å danse brudevals i den ... og jeg har rett. Det ER vanskelig, nesten umulig faktisk. What to do? Kjolen er mellomlang, å holde opp det lille slepet gjør at de som ser rett hjem hvis de vil. Dessuten ser det jo ikke pent ut i det hele tatt, for kjolen er sånn at så fort jeg løfter på tyllen kommer undersilken til syne, og undersiden av den er ikke mye pen kan jeg rapportere. Kjolen har noen blonder som stopper i hoftehøyde, fra hoftene og ned er det ren tyll uten pynt så å sy på noen hemte på utsiden går ikke. Noen som har noen som helst ide til løsning her? Jeg foreslo for kjæresten å bytte kjole siden vi skal danse og så reise rett avgårde, men det ville han ikke høre snakk om. Og så har jeg jo lyst til å bruke den fine kjolen min når vi skal videre dit vi skal. Trenger hjelp av dere kloke damer her nå
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Finn et tynt silkebånd i farge til kjolen. Sy en liten knapp under siden av slepet, på den siden du vil holde det opp. Lag en passe lag løkke/ring av båndet med en knappesplitt i. Ha båndet i vesken eller noe sånt. Når du skal danse, knepper du båndet på, og hekter det over underarmen din eller over tommelen. Da kan du feks holde det opp, men det er fortsatt en halvmeter (om det er det som skal til) fra hånda di, så folk ikke ser "rett hjem". Er mitt umiddelbare forslag! 5
Moderfavn Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Forslaget over her virker lurt. Du kan jo søke opp videoer på youtube. Mange, spesielt amerikanere, legger ut bryllupsvalsen (og alt annet) i detalj, så det kan garanteet la seg gjøre å se løsninger der.
Petalouda Skrevet 21. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2013 Herregud så fantastisk smart -og enkelt!!- Tirkes, tusen tusen takk Skal seriøst teste ut det forslaget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå