Gå til innhold

Pling-pling-pling... Isbilen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du bor i Oslo kan du bare ringe og bestille isbil til din gateadresse. Si fra at den er ønsket. :D

Du kan "bestille" den til de fleste andre steder også.. Det har i alle fall min lille fetter (som bor i ei mindre bygd laaangt fra Oslo) funnet ut..

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor får aldri isbilen ut til seg selv om hun har prøvd flere ganger. Hun får nemmelig reklamebrosjyra i posten annenhver uke, og der står det hvilken dag den skal komme og greier. Men den kommer ikke, og hun har ringt.... Da er svaret at "neida, vi kjører nok ikke helt ut dit..."

Teitinger! Hvorfor sender de reklamen til henne da?!?

Gjest Seleena
Skrevet

Eg savnar den blå plingpling isbilen eg. Den er ikkje her meir :(:(

"Bar" var så god!!

Gjest lekebøll
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man holde seg inne når isbilen kommer?

LØP UT! :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Liker ikke ding-dong isbil-isen, men Norge-rundt isbil-isen er supergod. Lyden fra isbilen er kjekk om ettermiddagen, men ikke fullt så sjarmerende når den gauler i vei halv ni om kvelden når minsten er på vei i seng.

Skrevet

Har aldri hørt om "Norge-rundt"-isbilen, er det ett annet firma en de med ding-ding-lyden?

Liker godt lyden av isbilen jeg, men er desverre ikke spesielt glad i selve isen. Den smaker litt vassent, ikke som den er laget på ordentlig fløte, men sukkervann.

Så når jeg hører isbilen og får lyst på is, løper jeg på kiosken i stedet, hehe.

Skrevet

hehehe. da jeg var gravid hadde jeg dilla på en av issortene fra isbilen, ikke 10 ville hester kunne få meg fra å stå klar med lommeboka hver gang isbilen kom :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...