Grooo Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Sola skinner og det er sååå fint vær. Og så sier det Pling-pling-pling, Isbilen er nede på veien her.... gurgle... Har SÅ lyst til å gå ut og kjøpe noe.... uff... *prøve å holde seg inne*
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Synes den er litt koselig jeg :-) Inbiller meg at det var litt sånn det var i gamledager..
Arkana Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Den "fineste" isbil-lyden er den de har i England, alltid koselig når jeg hørte den en søndags morgen og sola skinte. Den norske med "Norge Rundt"-sangen er litt kjedelig.
~umulia~ Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 åh, det ække lett. Må si jeg beundrer viljestyrken til de menneskene som klarer å holde seg innendørs når de hører den lyden. :oops: Jeg er gudsjelov skjelden hjemme nå den kommer forbi hjemme hos meg. Hvis ikke måtte jeg nok invistert i en mye større fryser.
Arkana Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 åh, det ække lett. Må si jeg beundrer viljestyrken til de menneskene som klarer å holde seg innendørs når de hører den lyden. :oops: Isbilen er det eneste stedet man får den kjempegode pære-saftisen jeg elsket som liten. Diplom har en med blanding av sitron og pære-is og det er ikke det samme.
Gjest 1111 Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Åååå, jeg liker så godt den lyden av isbilen! dessverre så har vi flyttet fra isbilen og den kommer aldri hit :cry:
~sikka~ Skrevet 31. mars 2004 #7 Skrevet 31. mars 2004 Den "fineste" isbil-lyden er den de har i England' date= alltid koselig når jeg hørte den en søndags morgen og sola skinte. Den norske med "Norge Rundt"-sangen er litt kjedelig. Her har vi isbil med både "norge rundt sangen" - og en med "pling pling" lyden. De har for øvrig kjørt i hele vinter så det er ikke noe sommertegn for meg. Men isen er nå god da.
Grooo Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2004 Isbilen har vært her i hele vinter og, men den har ikke fristet meg i det hele tatt. Ikke før i dag... Men jeg klarte å holde meg inne *stolt*
Tusseline Skrevet 31. mars 2004 #9 Skrevet 31. mars 2004 Bah! Isbilen er fæl! Særlig når den herjer rundt i gatene i full snøstorm
Gjest Tex Skrevet 1. april 2004 #10 Skrevet 1. april 2004 Enig med Tusseline. Isbilen er fæl. Bråkete og lager mye ungemas. Kjøper isen min på butikken jeg..... 8)
Grooo Skrevet 1. april 2004 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2004 Mmm... Kjøper jo alltid isen i butikken jeg og, har aldri kjøpt noe fra isbilen. Det jeg har smakt derfra som andre har kjøpt har aldeles ikke smakt godt, men så er jo jeg forferdelig kresen også da... Men den frister meg når den pling-pling-plinger! Og det kan jo hende de har noe godt der nå...
nessi Skrevet 1. april 2004 #12 Skrevet 1. april 2004 Jeg liker yougurtis fra butikken best, men min kjære "må ofte ut en tur" om sommeren når vi hører pling pling utenfor :-) og tenk...han hadde tilfeldigvis noen kroner i lommene.
Nilma Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Isbilen er det eneste stedet man får den kjempegode pære-saftisen jeg elsket som liten. Diplom har en med blanding av sitron og pære-is og det er ikke det samme. Vet du Arkana, Diplom har faktisk fått pæreis igjen! :-) Den er ikke helt lik den gode gamle, men har litt annen konsistens, nesten som en litt hard sorbet. Men god er den! Tror faktisk det er en god del ordentlig pæresaft i den.
NullHull Skrevet 1. april 2004 #14 Skrevet 1. april 2004 Her har vi isbil med både "norge rundt sangen" - og en med "pling pling" lyden. Norge rundt-sangen!!! Synes jeg hører det! Forøvrig husker jeg 6'ern. Sånn, lag på lag-saftis liksom. Alle unga der jeg vokste opp gikk og sutta på en 6'er hver onsdag etter at Isbilen hadde vært innom. Men nå vil jeg snart til Sverige og spise GB-glace!!! De har bare så mange kule "strutar" og pinneis asså!! Ta meg til Svinesund nåååå
Grooo Skrevet 1. april 2004 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2004 Jeg blir gjerne med til Sverige altså! Pigelin fra GB er yndlingsisen over alle, den er så god at jeg bruker kjøpe tre i slengen. Er jo så liten så jeg rekker fint spise opp alle tre før de smelter *ler*
NullHull Skrevet 1. april 2004 #16 Skrevet 1. april 2004 Fint! Jeg stæler en Isbil og plukker'æ opp i ettermiddag . Like greit å dra da så slipper vi det værste påske-rushet! Tjena Sverige-here we come!!
Arwen Skrevet 1. april 2004 #18 Skrevet 1. april 2004 Kommer aldri isbil der jeg bor :cry: Hvis du bor i Oslo kan du bare ringe og bestille isbil til din gateadresse. Si fra at den er ønsket. :D
Fakse Skrevet 1. april 2004 #19 Skrevet 1. april 2004 Uheldigvis kommer isbilen her jeg bor både titt og ofte. Og det er utrolig mange smågater rundt oss, så den plinger rundt her i en halvtime :evil: Hater den lyden, det skulle ha vært skuddpremie på isbilen!! For de som lurte....nei, jeg liker ikke is
Elze Skrevet 1. april 2004 #20 Skrevet 1. april 2004 Hvis du bor i Oslo kan du bare ringe og bestille isbil til din gateadresse. Si fra at den er ønsket. :D Kult! Må prøves! Er det HjemIs som har isbilene, eller er det andre også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå