Gjest Gjest Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hjelp meg litt dere. Jeg våknet i dag tidlig med "tunnelløre", den minste lyd høres som et skjærende ekko i høyre øre og det føles som jeg har dott i det. Sånn som når man snakker igjennom en plastslange... sånn lyd. Jeg er utslitt. Hva kan det være? Jeg er ikke syk eller har andre symptomer forøvrig.
Gjest Jente18 Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 Jeg opplevde det samme i dag med ekko i mitt høyre øre (har riktignok tinnitus til vanlig og er forkjøla/syk med feber akkurat nå men ekko har ikke skjedd før), ble du kvitt det? Var du hos lege? Har allerede vært hos lege inntil flere ganger i det siste, så vil helst unngå enda et besøk om jeg kan. Så jeg bare lurte på om du fikk noe svar, eller om det løste seg på noen måte (evt om du gjorde noe for å bli kvitt det)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 #3 Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde det slik i to måneder etter fødsel. det gikk til slutt over av seg selv... Anonym poster: ace5a48556b55deb53ad57c02c1b62d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå