Gå til innhold

Er det forventet at jeg suger han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det forventet at jeg suger han etter at han har slikket meg? :vetikke:

Anonym poster: b84353f52ee49e546e5552aebe9f520f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke tatt det som en selvfølge iallefall,slikker for at jeg liker det så godt,ikke for å få noe tilbake. Gjørakkurat som du føler for du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er forventet at du gjør det du vil og setter de grenser du føler er riktige for deg.

Anonym poster: 9e34952e917a9bcd840b997ce9117ab2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke slik at du MÅ gjøre noe. Tror det som er vanlig er forskjellig fra par til par. Ikke slik at jeg forventer noe tilbake hvis jeg er snill *krem* med min samboer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Hadde ikke giddet å slikka deg hvertfall hvis du lurer på noe sånt. Har vært borti sånne jenter som ikke tar utviklingstrinna fra tott til meg før og de varer ikke lenge for å si det sånn. Selvfølgelig er det forventa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Du må nesten spørre han hva han forventer.

Du derimot gjør det du føler for.

Jeg liker ikke alltid å suge, derfor er det sjeldent jeg gjør det. Han elsker å slikke, derfor gjør han det ofte.

Hadde ikke han likt det så hadde jeg jo heller ikke forventet at han gjorde det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Nei. Absolutt ikke :)

Nei??? Hun skal bare ta hun da, ikke gi noe som helst tilbake? Tommeltottsuttere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Nei??? Hun skal bare ta hun da, ikke gi noe som helst tilbake? Tommeltottsuttere.

Man kan da gi igjen på andre måter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei??? Hun skal bare ta hun da, ikke gi noe som helst tilbake? Tommeltottsuttere.

For meg er det heller overhodet ikke forventet at han slikker meg, så jeg føler ikke at jeg skylder han en. Jeg mener derfor at han gjør det av egen fri vilje.... jeg har sagt i fra om at jeg hater å suge.

Anonym poster: b84353f52ee49e546e5552aebe9f520f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da gi igjen på andre måter :roll:

Strengt tatt så er det ulovlig å gi igjen.

Anonym poster: 9e34952e917a9bcd840b997ce9117ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Nei??? Hun skal bare ta hun da, ikke gi noe som helst tilbake? Tommeltottsuttere.

Haha, jeg suger mannen min 100 ganger mer enn han slikker meg. For en dritt han må være! Eller gjelder dette gjerne bare når det er kvinnfolk som ikke gir tilbake? Bitre kalkun :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller gjelder dette gjerne bare når det er kvinnfolk som ikke gir tilbake? Bitre kalkun :laugh:

Ja, hvis man er mann så gjelder det bare når kvinner ikke gir tilbake. ;)

Anonym poster: 9e34952e917a9bcd840b997ce9117ab2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Er det forventet at jeg suger han etter at han har slikket meg? :vetikke:

Anonym poster: b84353f52ee49e546e5552aebe9f520f

Det må du nesten spørre ham om.

Og så blir jeg litt trist av å lese alle disse trådene om krav og forventninger som oppfattes som krav... :(

Det er som man skulle lese en forretningskontrakt.

Det finnes ikke krav, det finnes ønsker, det finnes håp. Det finnes glede ved å prøve, det finnes dype skuffelse i begge ender innimellom, men det finnes ikke krav i en seksuell relasjon mellom voksne mennesker.

Det finnes aktivteter som enkelte ikke klarer, samme hvor mye de prøver.

Det finnes fysiske og mentale sperrer hos de fleste.

Å presse noen over disse grensene mot deres vilje med krav vil bare skape utrygghet, føelse av å ikke være god nok om man ikke klarer eller får til, skuffelse.

Dit vil jeg ikke, men blir litt trist.... oral som jeg er så blir jeg likevel trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer ingenting. Kan hende jeg bare vil krype opp og fortsette med penetrering.

Legger jeg meg på ryggen ved siden av dama, så bør hun skjønne at jeg vil bli sugd. Om hun ikke vil da, så har jeg møtt feil dame. Heldigvis er min bedre halvdel svært så glad i å ha meg i munnen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke å bli sugd, men må ærlig innrømme at jeg blir litt skuffa om hun aldri gjør det. For meg er det å bli sugd en viktig del av sexen, det er den ene aktiviteten hvor jeg bare kan nyte uten å jobbe.

Selv er jeg veldig glad i å slikke.

Anonym poster: 278fae077e46f44a48f48bd192d7795f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forventer ikke å bli sugd, men må ærlig innrømme at jeg blir litt skuffa om hun aldri gjør det. For meg er det å bli sugd en viktig del av sexen, det er den ene aktiviteten hvor jeg bare kan nyte uten å jobbe.

Selv er jeg veldig glad i å slikke.

Anonym poster: 278fae077e46f44a48f48bd192d7795f

100% enig. Tror de aller fleste menn forventer å bli sugd i et forhold, om enn ikke hver eneste gang man har sex. Skal vel ikke påstå at det hadde vært en 100% gamebreaker hvis dama nektet å utføre oralsex, men sannsynligvis peker det på andre seksuelle issues hun har (gitt at det ikke er pga noen fysiske problemer) som ikke lover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på Kalkunen. Kalkunen er av den oppfatning at en penis passer perfekt i munnen og alle kvinner bør derfor suge mannen sin hver dag, mens en fitte er så ekkel at ingen bør behøve å bevege seg i nærheten av noe sånt med munnen. Ingen normale mennesker tenker sånt :)

Hva som er forventet av deg og ikke avhenger jo av mye forskjellig. De fleste forventer vel at partneren prøver, men hva man gjør og ikke gjør avhenger til syvende og sist av hva som passer for dere. Ikke alle menn liker å få blowjobs heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke å bli sugd, selv om jeg syns det er digg. Jeg får det ikke hver gang vi har sex, men får det av og til, og da er det veldig hyggelig. Hun foretrekker å bli knullet i munnen så heldigere kan jeg ikke bli. Likevell syns jeg det er en uting å drive å kreve hva den andre skal gjøre i senga. Sex er best når man gjør det man har lyst til for å glede partneren. Det med krav og at blowjobs er dealbreakere er umodent og latterlig. Er i et veldig suksessfullt forhold på 17 året. Sex er digg og blir bare bedre.

Anonym poster: 7acd2a1e93058f129c6bbefe53836562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt det som en selvfølge iallefall,slikker for at jeg liker det så godt,ikke for å få noe tilbake. Gjørakkurat som du føler for du :)

Hva er det som er så godt med å slikke, egentlig?

Anonym poster: fc43d9708f989fe5669825b8430211c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...