Gå til innhold

Ærlige svar ønskes! :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere menn; blir kvinner videre nedentil etter å ha fått barn, eller er det bare en myte? Med tanke på at det er en muskel som man kan trene opp, hadde jeg trodd at det med barnefødsler ikke har noen betydning..?

Anonym poster: f5a37ba73a117349b04e720e67f8562b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette varierer fra person til person.

Har selv fått 2 barn med en kvinne og nå er jeg i sammen med en annen som har 2 barn.,

Sexen er det ingenting å si på men som alt annet her i verden krever det at du jobber med det eller godtar det slik som det er.

Da jeg var singel hadde jeg sex med jenter som ikke hadde fått barn å jenter som hadde fått barn ... jeg merket ikke spessielt stor forskjell.

Eneste forskjellen er at voksne jenter hvet va de vil og skaper en mye bedre sex opplevelse ,, ung jenter er rett å slett ikke erfarne nokk til å gi brta sex ..

Anonym poster: 0acae09e0c32954dbdf7364c919ae169

• Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

Har aldri hatt meg med ei som har født, men svigerinnen min er vist ganse ubrukelig i følge broren min, som i dag popper egenprodusert "antidepressiva" etter at de fikk barn, og en kompis som ble lurt på barn sa også at hun sexen ikke fungerte lenger. regner med det har med fødselen å gjøre?

Skrevet

er ikke mann, men siden du har fått ganske dårlig med svar:

Vaginaen er ekstremt tøyelig og klarer som oftest å trekke godt sammen igjen. Knipeøvelser er uansett kjekt :) Flere blir faktisk strammere etter fødselen fordi de blir sydd så trangt.

Og hvis man skulle få problemer den ene eller den andre veien har man dyktige leger der ute :)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt meg med ei som har født, men svigerinnen min er vist ganse ubrukelig i følge broren min, som i dag popper egenprodusert "antidepressiva" etter at de fikk barn, og en kompis som ble lurt på barn sa også at hun sexen ikke fungerte lenger. regner med det har med fødselen å gjøre?

Det har vel heller noe med sexlysten å gjøre, det er normalt å være sliten når man har små barn, og det tar litt tid før sexlivet tar seg opp igjen. Man kan trene opp muskulaturen igjen.

Anonym poster: 572b35836d20573a8417089051a23683

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer! Som alt annet, det varierer. Noen får til og med underlivet sitt ødelagt av fødsel. Mange andre merker ikke noen forskjell fra før og etter fødsel. Kroppen er skapt for å kunne "ta seg igjen" etter fødsel.

Anonym poster: fa49dfebad721a720df38ff14d7f1d62

Gjest Kalkunen
Skrevet (endret)

Det har vel heller noe med sexlysten å gjøre, det er normalt å være sliten når man har små barn, og det tar litt tid før sexlivet tar seg opp igjen. Man kan trene opp muskulaturen igjen.

Ja det er mulig. men grei advasel til de mennene som stoler blindt på dama og tror at hun ikke kommer til å bære preg a/ bli påviret av å ha født/fått barn.

Endret av Kalkunen
Skrevet

Som kvinne har jeg bare erfaring fra "min" side; men jeg opplever sex som bedre etter fødsler. Etter måneder med kniping for å få ting " på plass" igjen opplevde jeg en helt annen kontroll over muskulaturen, noe som igjen gav større nytelse og langt mer intense orgasmer. Og i dag, snart 16 år etter siste fødsel kniper jeg fortsatt daglig; gjelder å holde underlivet i form om det skal holde et langt liv...;-)

Jeg kan få samboer til å komme bare med å sitte på toppen og knipe i jevn rytme.Det klarte jeg ikke før fødslene.Nå har jeg ikke prøvd dette på så mange menn, men det er like artig hver gang uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen merket ikke forskjell og syntes jeg var trangere etter fødsel, jeg stydde bare sting innvendig og revnet ikke. Deriot merker jeg forskjell 4 år etter fødsel pga mindre aktivitet/trening. Trening har en del å si. Kvinner kan gjre noe med ett "vid" underliv. Heldighvis ;-)

Anonym poster: 6426a8672285cefea1a8ed28e814ea5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne har jeg bare erfaring fra "min" side; men jeg opplever sex som bedre etter fødsler. Etter måneder med kniping for å få ting " på plass" igjen opplevde jeg en helt annen kontroll over muskulaturen, noe som igjen gav større nytelse og langt mer intense orgasmer. Og i dag, snart 16 år etter siste fødsel kniper jeg fortsatt daglig; gjelder å holde underlivet i form om det skal holde et langt liv...;-)

Jeg kan få samboer til å komme bare med å sitte på toppen og knipe i jevn rytme.Det klarte jeg ikke før fødslene.Nå har jeg ikke prøvd dette på så mange menn, men det er like artig hver gang uansett.

Wow, må visst begynne med knipeøvelser jeg også selv om jeg ikke har født :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to barn. Har ikke merket noe forskjell med kona. Tror det er helt individuelt. Og har hørt at det er helt vanlig å bli slappere der nede. Det skal ikke være et problem å trene opp heller. Du trenger ikke bekymre deg.

Anonym poster: af61df6d755aba79318793e19f8ab3b6

Skrevet

Fitter blir generelt litt videre per fødsel. Men musklene kan heldigvis trenes opp så sexen blir god. Men fitta blir aldri trang igjen på samme måte. Regner med kvinner kan bekrefte dette.

Skrevet

Sexen er bedre og jeg er trangere. Vi har ofte problemer med å få den inn - dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jevnlig sex/onani skaper masse herlig trening av de rette musklene :)

Anonym poster: 2a67b402ed9da8ea44c9d28abb93e2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...