Gå til innhold

Kvinner; seksuelle nervevrak?

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva betyr skipla? :sjenert:

Anonym poster: ca1fc368331cb9b23f7b670d615dd170

Skiple betyr å uroe, forstyrre.

Videoannonse
Annonse
Gjest white tiger
Skrevet

Psst! TS! Kvinner liker egentlig ikke sex... De har det bare for å glede mannen.

Anonym poster: 0fbc399562d0678e042360224beff382

Verste våset jeg har hørt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært "lyset av, dyna på"-typen. Debuterte i et telt midt på dagen og syns på generell basis at det er skrekkelig slitsomt å ha sex i mørket. Greit nok at man kan føle seg fram til saker og ting, men det er en fordel å kunne se også :P

AnonymBruker
Skrevet

For en god stund siden kommenterte jeg til moren min om at jeg syns det var tåpelig at individene enten på Paradise Hotel eller Jersey Shore (f. eks.) hele tiden hadde sex med lyset avslått. Da kom moren min med det sjokkerende svaret at de har lyset avslått pga. at jentene føler seg usikre på sin egen kropp, altså at de ikke vil at guttene skal se deres kvinnelige attributter. Ifølge moren min hadde faren min og henne også sex med lyset avslutt pga. det ovennevnte. Er dette sant? Er det virkelig slik at dere kvinner ikke vil at vi gutter/menn skal se på deres vakre kropp? I så fall vil jeg frata dere enhver rett til å kreve at vi gutter/menn alltid skal være så jævla selvsikre hele tiden, og at vi alltid skal få dere kvinner til å føle dere komfortable i senga (eller hvor enn det skulle være).

Anonym poster: d00841e251371ad784e038ac406325ad

Anonym poster: 4c1a0f320a58b8bca901e9b6077ec776

Dette handler vel mest om jenter som er veldig unge og usikre på sin egen kropp. Det har noe med samfunnet vi lever i, alt skal være perfekt. Tror damer slapper mer av når de blir eldre og har en partner de føler seg komfortabel med.

Anonym poster: 81381caa91de240b292161091c151db8

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige. Jeg liker sex i mørket for jeg føler at mine følelser forsterkes i mørket enn når det er lyst. Altså sexen føles bedre, ja og jeg liker kroppen min :)

Anonym poster: 00ba46a634431717d97de467bd2ce280

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...