Pandore Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Er litt usikker på om jeg skal kjøpe brudekjole ennå eller få den sydd... Når begynte dere å se på kjole for alvor?
blyg Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Det er en god idè å begynne tidlig.. gjerne ett år i forveien. Først skal du jo finne ut hva du kler, og hva du liker, så er det å finne rett str/modell. Kan hende du må få butikken til å bestille til deg, og det kan ta tid.. gjerne 4-6 mnd. Du bør også ta deg tid til å dra flere steder, og prøve litt forskjellig, slik at du helt sikkert finner drømmekjolen. Det er veldig trist hvis du "angrer" i etterkant!! Lykke til... det blir moro!!
Vendelin Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har snoka rundt på internett i et år nå og gleder meg til å begynne prøve fra ca juli for da kommer forloveren min hjem. Det vil si ca 10 mnd før bryllupet.
mar Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Jeg begynte 4-5 måneder før bryllupet, og angrer på at jeg ikke begynte før. Jeg måtte nemlig bestemme meg veldig raskt.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Begynte å lete i februar, kjøpte kjole i mars. Og bryllupet er i august. Men jeg kjøpte brukt, så jeg trengte ikke å vente i månedsvis med å få kjolen. Kjolen ligger hjemme hos foreldrene mine, og nå er det bare litt over fire måneder til jeg kan bruke den. Gleder meg sånn!!!
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #7 Skrevet 31. mars 2004 Kjøpte i august i fjor og gifter meg i juni i år :-)
jea Skrevet 31. mars 2004 #8 Skrevet 31. mars 2004 Titt apå internett godt over 1 år i forveien..Og jeg bestilte min kjole i sept -03 ,veldig glad for att jeg begynte tidlig..For min kjole er enda ikke klar...
Tari Skrevet 31. mars 2004 #9 Skrevet 31. mars 2004 Jeg begynte veldig tidlig å se på kjoler på internett...Og kjøpte kjolen min 9 måneder før..
Isiselin Skrevet 31. mars 2004 #10 Skrevet 31. mars 2004 Så på brudekjoler på nettet fra vi satte datoen 10 måneder før, men da visste jeg jo ikke hva som kledde meg. Prøvde i butikker, fant og kjøpte kjolen min i januar 5 måneder før dagen!
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #11 Skrevet 31. mars 2004 Prøvde min første brudekjole da jeg var seksten... Men begynte seriøst å titte da vi skulle planlegge juksebryllup for fire år siden. Og etter vi fastsatte dato begynte jeg omtrent med en gang, ca 17 mnd før. Jeg bestilte kjole tretten mnd før, ventet i fem og fikk en kjole som var feilsydd.... Kjolen jeg tilslutt ender opp med har hengt her siden august. Så hiv deg utpå, det er mitt råd
Fru Snurp Skrevet 31. mars 2004 #12 Skrevet 31. mars 2004 Jeg begynte å titte i november, kjøpte i slutten av januar, og gifter meg i midten av mai. Gikk fin-fint det :-) Mitt største problem var at jeg ikke vill ha prisnessekjole med dill dall på. Dem er det MANGE av, så liker du de helt tradisjonelle kjolene er det mye å velge i og sikkert ikke så vanskelig å finne noe. Selv om jeg syntes det var veldig vanskelig å finne noe som passet min smak rakk jeg det fint :-)
blåveis Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Hmmm.. jeg skal gifte meg om 7 måneder og har ikke en gang tenkt på å begynne å se etter kjole.. Burde jeg begynne? Nå blir det jo uansett ikke tid før etter påske, da.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå