Gå til innhold

Reiseinspirasjon - noen reiseglade med gode tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har 3 ukers ferie i august og trenger litt inspirasjon til tur!

Er godt reisevant, liker aktive ferier og har god råd. Kan gjerne starte en plass og reise hjem fra en annen plass.

Hvilken ferie har satt spor hos deg? Hva anbefaler DU? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi storkoste oss på den transsibirske jernbanen. Fra Kina gjennom Mongolia og Russland. Stoppet på mange steder underveis, og brukte tre uker totalt. Anbefales!

Anonym poster: c3d552bc0393d169c03acd20df340dd8

Skrevet

Vi storkoste oss på den transsibirske jernbanen. Fra Kina gjennom Mongolia og Russland. Stoppet på mange steder underveis, og brukte tre uker totalt. Anbefales!

Anonym poster: c3d552bc0393d169c03acd20df340dd8

Hvor mye brukte dere på den turen? Høres spennende ut!!

Skrevet

Har vurdert den transibirske jernbanen tidligere. Høres spennende ut men er litt redd for at vi blir lei av å sitte på toget så lenge, hva var det lengste dere satt på toget i strekk? Hva er det å gjøre i Mongolia?

Skrevet

Sånn umiddelbart tenker på på star tour tema sin den store kinareisen. Spennende tur.

Andre forslag er rundtur i Australia, Safari i Kenya, den store Indiareisen, galapagosøyene og en haug med andre turer.

Felles for dem er at det er organiserte gruppeturer og her finnes et stort utvalg med turer for enhver smak og aktivitetsnivå.

Vet at Star tour tema, Apollo, Albatross og Wikstrøms reiser i alle fall har ograniserte turer over hele verden.

Og om man ikke liker gruppereiser så er det masse ideer og inspirasjon her og man kan sikkert gjøre mye av dette på egenhånd også.

Gjest Mrs.KennyPowers
Skrevet

Noen av de mindre, litt mer ukjente øyene i Karibien kan jeg varmt anbefale! Saba(fantastisk dykking her!) og naturøya Dominica er to veldig utypiske øyer mtp hva de fleste tenker når de hører Karibien.

Skrevet

Dykkeferie!!! Thailand var flott i mine øyne.... Bare styr unna de verste turistfellene hehe

Skrevet

Safari i Sør-Afrika og Botswana er min absolutte favoritt, kombinert med en uke i Cape Town og/eller evt Mozambique eller Mauritius for litt sol og strand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...