AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Lurer på om noen vet når det er klesinnsamling (og innsamling av leker, sko, etc) som sendes med lastebil til u-land? Har en diger haug med klær jeg vil gi bort, men vil helst gi til de som virkelig trenger det, fremfor å hive det til Fretex. Anonym poster: 15b1de5fd9c43f752da8073cd4fa3190
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Jeg tenker slik som deg . Forståelig at Fretex, f.eks. også trenger bidrag, men de er nå blitt så store og går ut i fra at de klarer seg, så jeg også foretrekker å gjøre det på samme måte som deg. I dag, faktisk, var det innsamlig her jeg bor i Oslo. Ga bort to store sekker med klær og diverse. Hvis du også bor her i byen, kan du sjekke ut vikanhjelpe.com Andre hjelpeinstanser kjenner jeg dessverre ikke til. Anonym poster: 1b75dac9223cb052abc5fcf9fdb1998c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Bor nok i en liten by på vestlandet. Mener å huske de har pleid å komme innom på våren og da har de stått utenfor frivillighetssentralen og samlet inn, men har ikke sett noe til de ennå. Burde vel være mulig å finne en oversikt på internett når de samler inn på mindre steder, jeg har lagt tøyet og det andre klart i sorte søppelsekker, men de står jo i veien og ender dessverre hos Fretex dersom det er lenge til de kommer. TS. Anonym poster: 15b1de5fd9c43f752da8073cd4fa3190
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå