Gå til innhold

Da var det min tur. :-)


dobri123

Anbefalte innlegg

Testen var positiv, helt klar og tydelig. Ikke bare den ene, men alle. Først gråt jeg, må virkelig si jeg falt sammen på baderoms gulvet. Tror det blir litt mange følelser på en gang, det er det enda. Bare masse blanda følelser som spinner rundt..

Jeg begynte å merke at det var noe da brystvortene mine ble ømme, det gjorde så vondt! Så hele brystet, begge to. Dette startet 1 1/2 uke før forventet mens, så kom ''mens smertene'' og jeg mistet lysten på sjokolade. Da forstod jeg virkelig at noe ikke stemte, for jeg elsker egentlig sjokolade! Men bare tanken gjorde meg kvalm.. Brystene er fortsatt like ømme så bh'en blir tatt av så fort jeg inntar hjemme. :-)

Barnefaren er ikke så fornøyd med dette, han vil heller vente litt og jeg vil beholde. Er veldig redd det her skal komme i mellom oss eller han skal forlate meg om jeg velger å beholde det. Så nå er vi midt inni alle valgene. Beholde, abort, adopsjon, det eneste jeg vet er at det kommer til å bli en lang vei å gå. Uansett hva vil velger.

Selv om jeg innerst inne så inderlig ønsker han vil ha oss begge, både meg og lille ''frøet'' vårt. Har ikke fortalt familie og slikt enda, men var deilig å få luftet det litt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Dette er flott, og det virker som om du er klar for det. Ta en ordentlig prat med han, det er ikke sikkert du vil få barn om du aborterer, og adopsjon virker veldig tøft. Mange får også depresjoner etter å gjøre noe sånt. Om du virkelig vil beholde, så snakk med han. Fortell han dine synspunkter og hør på hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta ting litt som det kommer, er så tidlig enda at vi har fortsatt tid på å bestemme oss. Mange tanker og følelser rundt alt:-) Takk for gratulasjonene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg gruer meg nå.. Første legetimen angående graviditet, eller andre om vi regner med da jeg sjekket meg. Her i bygda er det visst mange flotte mennesker, for tidligere denne uken fikk jeg telefon fra barnevernet. Ble innkalt på møte som gikk ut på at de har fått et anonymt tips om at jeg røyker hasj, og mistet jobben min. Slik at jeg dermed ikke har økonomi til å ta vare på dette.

Videre fikk jeg jobben til å skrive et brev om at jeg var der, hvordan jeg var og hva jobben gikk ut på. Mens jeg hos legen skal få teste meg slik at de ser jeg ikke tar noen stoffer. Håper virkelig barnevernet ikke har kommet for å bli! Da jeg verken drikker, røyker eller har mistet jobben.

Uansett både gleder og gruer jeg meg til legetimen nå. Blir spennende å se hva han sier oh hvordan det vil bli videre nå! Alt er så nytt og skummelt, og jeg har aldri vært så redd og glad på en gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig gjort å sette ut sånne rykter om deg :( Håper barnevernet fort skjønner at det er noen som bare finner på ting ;) Lykke til på legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke noe greit, nei. Ordner seg nok, ihvertfall nå som jeg har sagt meg villig til å ta tester og vise at jeg kan bli en god mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med en liten oppdatering, sikkert spennende for meg også å lese om det i senere tid. Jeg hadde mistet helt matlysten, orket ingenting før jeg ble dårlig. Fikk noen kjempe fine tips her inne om hva jeg kunne prøve meg på og frukt falt i smak her. Ihvertfall salat, så da min samboer ville ha taco var det helt ok så lenge jeg fikk sopp og salat og det fikk jeg. Dynket vel soppen i litt nye smør, så fikk jeg synet på kjøttdeigen. Den så, så god ut der den lå i panna og tittet på meg. Det hele endte med at jeg fylte tallerken med sopp, kjøttdeig og mais. Salaten var helt glemt og endelig var matlysten tilbake! Så deilig:-)

Etter en ettermiddags lur i dag våknet jeg og braste ut i går, jeg ville ha sjokolade! Men det var ingen sjokolade å finne i hus, men heldig som jeg er dro min kjære å kjøpte sjokolade til meg. Spiste noen ruter fornøyd og vi dro ut en tur, tok ikke lang tid før gråten kom igjen. At han kunne være så "ufølsom" å kjøpe sjokolade, men ikke ta med drikke.. Jeg fikk da drikke fort også. Må uansett si at jeg er møkk lei disse hormonene! Føler meg så hjelpesløs når gråten kommer og ikke minst slem mor min kjære (han forstår heldigvis at jeg ikke mener noe vondted det)

Vi har også fortalt min bror og svigermor om det i dag. Svigermor var så snill og gledet seg masse til å bli farmor. Opp i det hele er jeg kjempe fornøyd, og veldig glad for at hun var så støttende. Smilet min samboer fikk da hun sa det var verdt all gråting denne tiden!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...