Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om bra hoteller til en ok penge i Budapest? Bør ligge sentralt, og fra 3 stjerner og oppover.

Hvordan kommer man seg fra flyplassen? Buss? Tog? Priser på dette?

Hva bør man se?

Takker for hjelp!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kontakt i Budapest sier at tog er en trygg og grei måte å ta seg frem - dog på dagtid.

AnonymBruker
Skrevet

Vi tok sånn hotell shuttle buss fra flyplassen da jeg var der for 2-3 år siden, var overraskende billig. Akkurat da var det greit med litt luksus.

Jeg bodde på Gellert-hotellet, som har direkte tilknytning til badet med samme navn. Veldig deilig å kunne ta heisen direkte fra gangen utenfor rommet til badet. Veldig fint hotell med hyggelig betjening.

Anonym poster: 578b4927560f9431e7349fc90a959fe9

Skrevet

Ta taxi, det er billig i Budapest. Masse fine hoteller i sentrum langs Donau, prøv der.

Skrevet

Masse billig hotell og leiligheter i Budapest.. jeg fant vårt på hotels.com.. sjekk der hva folk har skrevet om de forskjellige stedene:)

Vi tok taxi, trikk og t-bane. Gikk helt greit det:)

Ikke ta taxier som det ikke står noe telefonnummer på. De er billige de og, men de andre selskapene er enda billigere. Og ikke prai en taxi på gata, det er bedre å ringe og bestille eller få de på hotellet til å bestille for deg.

Skrevet

Jeg bodde på hotel Erzsebet city center da jeg var i Budapest. Var billig, og synes absolutt jeg fikk mye for pengene. Lå bra til for sightseeing og shopping. Tok taxi til og fra flyplassen.

Var i Budapest med jobben, og de nettene jobben betalte bodde jeg på Corinthia hotel Budapest. En helt annen standard og pris, men et herlig hotel. Kanskje du får en bra pris...

Skrevet

Supert, takk for gode tips! Tar gjerne imot fler om noen har!:)

Skrevet

Vi bodde her i februar, det er i ene enden av Pest sin versjon av Karl Johan/Bogstadveien, med mathall 100 m unna. Sentralt og finere enn det ser ut som på bildene, veldig god frokost på hotellet.

http://www.booking.com/hotel/hu/estilo-fashion.no.html?sid=b8c908039e1a7265fd4f9e78559b635e;dcid=1;checkin=2013-04-28;checkout=2013-04-29;srfid=05103122752b070cdf98c5926235d1755e93372aX12

Skrevet

Et greit tips er; kjøp deg budapest-card om du skal mye ut og finne på ting.. du får kjøre t bane og trikk gratis, og du får gratis inngang i dyreparken og masse rabatt på museer og sånn, også på noen restauranter:)

• Liker 1
Skrevet

Var der i juni i fjor, og bodde midt i "Karl Johan", altså på Pest-siden. Hotell La Prima Fashion lå midt i smørøyet, med kort vei til alt :) Koster 700 kr pr. natt (for 2).

Reiser du alene og/eller på budsjett anbefales Cosmo Fashion Hotel til kr. 470 pr. natt (trangt for 2 der, og dårlig frokost).

Denne linken har vi brukt på reise i Øst-Europa: http://www.olotels.com

Justina :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...