Gå til innhold

69

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere egentlig om den stillingen?

Selv synes jeg det er vanskelig å ha ham der nede samtidig som jeg konsentrerer meg om å gjøre en god jobb, men det virker som om han liker den veldig godt. Samtidig er det litt rart når ting er opp ned...:P Jeg elsker oralsex, men jeg synes det er vanskelig å gi og få samtidig.

Har dere noen tips for å bli bedre i denne stillingen, og trives bedre med den?

Anonym poster: 79211fb53f8dffc00ab987557186a54d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er veldig gøy :biggrin: avhengig av hvor trygg du er kan du jo forsøke å være nederst og la ham "støte" inn og ut av munnen din. Eventuelt kan dere forsøke å ligge på siden, det er også gøy :) det morsomste er når man gjør et race ut av det (om å gjøre å ikke være den som kommer først!) :P

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Om å gjøre å få den andre til å komme først. Vinneren har fjernkontrollen resten av kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den ikke.. Klarer liksom ikke å nyte det, samtidig som jeg prøver å gjøre det godt for ham. Og jeg liker ikke at det blir sånn opp ned, for da ligger han liksom og lukter meg i rompa.. Hvis han liksom slikker meg nedover, kanskje leker litt med tunga i åpningen, så tenker jeg bare på om jeg lukter okay der nede.. Hehe :)

Anonym poster: b8d609143d863e0df88761e83546f9da

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den ikke.. Klarer liksom ikke å nyte det, samtidig som jeg prøver å gjøre det godt for ham. Og jeg liker ikke at det blir sånn opp ned, for da ligger han liksom og lukter meg i rompa.. Hvis han liksom slikker meg nedover, kanskje leker litt med tunga i åpningen, så tenker jeg bare på om jeg lukter okay der nede.. Hehe :)

Anonym poster: b8d609143d863e0df88761e83546f9da

Samme her.. :ler:

Også må jeg være for lang i ryggen tror jeg, for jeg kommer liksom ikke ordentlig til. :P

Anonym poster: db6b58bc332a1596d482eed06d8eee41

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hiv de forb**de fordommene langt pokker i vold.

I 69 har du ikke en plett som ikke er fullt synlig, så glem ethvert kompleks, enhver tanke om å ikke se bra ut, være ren nok, hvordan du lukter osv, osv.

Sex er svett. Det er hud og dissende muskler og underhudsfett, det er lyd og lukt og det er helt herlig :nigo:

Om du er øverst, eller underst, eller sideveis, så spre knærne, er du øverst så press deg ned mot ham, er du underst så hev underlivet, - inviter ham, nyt og responder med å ta grådig for deg av det han byr deg.

Ja, det er en favoritt i tosomhet, alle veier ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Skrevet

Det er bare deilig! Vi er akkurat like høyre også så lengden passer perfekt :)

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg elsker den stillingen! Han ligger og jeg er øverst, slenger bare rumpa mi i ansiktet hans og suger i vei på hans stake. Av og til kommer han bare av så vidt suging når musa mi er så nær han :fnise:

• Liker 2
Gjest Red Queen
Skrevet

Hater å gjøre dette selv, blir altfor mange armer, bein og en helvettes stiv nakke. Derimot så synes jeg at dette er helt fantastisk å se på, og ekstra kult når utført av to menn.... toppen må være en skikkelig mannemann og en shemale :biggrin:

69 er for meg dermed en artig visuell greie men ikke så skrekkelig mye mer enn det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig viktig at dere kvinner holder musa og anus ren hvis dere skal gjøre dette!

Anonym poster: 6c1a45f92cf1476c3bc420bfcb58f82f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig viktig at dere kvinner holder musa og anus ren hvis dere skal gjøre dette!

Omvendt er ikke like viktig. Tenk bytur med mye drikking og...

Anonym poster: 88bec44f66ffdf345234b1938f9e7da7

Skrevet

Det kommer veldig an på. Noen ganger kan rygglengdeforskjeller gjøre det i overkant stress.

AnonymBruker
Skrevet

Liker det. :nigo:Krever en del øving før en får sammkjørt seg så ingen strekker nakker eller ikke når til, men etterpå er det flott. En av de (få) gangene der min uproporsjonalt lange rygg er positivt - jeg er en kort jente, men selv med mye høydeforskjell går denne fint. :ler2:

Anonym poster: a508c2aa099129de9df7872d65216cda

Skrevet

Jeg blir så opptatt av hans nytelse at jeg ikke klarer å fokusere på min. ;) Men det er en spennende stilling for lek innmellom.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker 69 hvis han er typen til å virkelig "eat me out". Er han mer reservert når han gir så blir jeg så stressa for at jeg skal sette meg på han så han føler seg kvelt av fitte eller noe. Noen liker jo det også, og da er det veldig gøy :nigo:

• Liker 2
Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Jeg liker 69 hvis han er typen til å virkelig "eat me out". Er han mer reservert når han gir så blir jeg så stressa for at jeg skal sette meg på han så han føler seg kvelt av fitte eller noe. Noen liker jo det også, og da er det veldig gøy :nigo:

Tilsvarende hvis hun er typen som liker å suge og viser det, da er den digg. En ubrukelig stilling med ei som virker som hun "pliktsuger".

Endret av nobilian
Gjest winston
Skrevet

Enig, bare mas. Blir for mye å ha fokus på samtidig. Mye bedre å bytte på. For meg virker det som dette er noe menn liker bedre enn damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...