Heart7086 Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 advarsel: veldig spesifikke detaljer! Jeg har nå hatt mens i akkurat 14 dage, og det er 6-7 mnd siden sist gang jeg hadde mens. Mens er veldig slitsomt, enten blør jeg Mye eller så er det lite å ingenting! Alt på en dag faktisk. Igår hadde jeg skikkelig vondt nedentil, ikke mens smerter(som jeg vanligvis har), men skikkelig gnagsårsmerter! Skjeden var også ekstra trang, klarte å få inn normal tampong, men var litt vanskelig.. Idag var det ennå verre! Kjente to kuler på innsiden av skjeden, nesten som om skjedeveggen bulet Ut! Hadde også problemer å få ut avføring.. Noen som har idé om dette er normalt? Får ikke svart/lest før i morgen kveld, men håper noen har ideer til hva det kan være!
happiest Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 kuler er jo ikke så normalt. Kanskje lurt å ta en tur til legen? Også siden mensen din er litt "unormal".
Gjest Lille-pus Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Jeg stenger tråden din nå, Heart7086, og vil sterkt anmode deg om å la en gynekolog eller lege undersøke deg og besvare de spørsmålene du stiller her på et åpent forum. Grunnen til at jeg stenger tråden din er at ingen vet hvilke svar du kan komme til å få, og ingen av oss vet egentlig hva som eventuelt feiler deg. Til dette trenges en undersøkelse og det er det bare en lege eller gynekolog som kan hjelpe deg med. Lille-pus, mod.
Fremhevede innlegg