AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Jeg lurte på en liten sak. Jeg har et fornavn, et mellomnavn og et etternavn. Mellomnavnet er noe jeg i senere tid har søkt om å hete, siden det er et gammelt familienavn og jeg føler tilhørighet til det. Mitt opprinnelige etternavn, som jeg fortsatt har, er det liksom, litt usikkerhet rundt. Om jeg i det hele tatt skulle hett det, om dere skjønner. Har vært litt usikkerhet rundt en av mine foreldres opphav. Så det er mellomnavnet mitt jeg faktisk vil videreføre til mine barn. Lar det seg gjøre når jeg heter noe annet til etternavn, eller er det noen som helst regler rundt det? Er det fritt fram for å kalle ungen hva man vil? Ikke at det er aktuelt akkurat nå, da jeg ikke engang har en dame i sikte. Anonym poster: ac9d4ed4cb3ee64150c84c19d5a50d77
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Jeg har kun mellomnavnet til moren min som etternavn. Anonym poster: e3fd16389a580e41e1413e9acc1c1294
Gjest Marmot Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Helt uproblematisk å gi ungene mellomnavnet ditt som etternavn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå