Gå til innhold

Singel til evigheten og forbi

Fremhevede innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Det forekommer deg ikke at dette ikke nødvendigvis har noe med moral å gjøre, han kan godt ha hatt lyst på mange jenter han har møtt i de fem årene, men at han kanskje er for sjenert til å prøve seg? Jeg vet ikke om det er tilfelle for TS, men det er en generell trend i mange svar fra jenter her: Hvis en gutt sjelden eller aldri har hatt sex med ei dame er det bare bra, selv om årsaken til det er at han er sjenert.

Jeg er rimelig sikker på at de fleste jenter ikke ønsker at gutter generelt burde vært mer sjenerte og tilbakeholdne. Noen få menn kunne sikkert med fordel vært det, jeg har sett noen svært dårlige sjekkeframstøt her og der, men det er en liten andel av menn som står for disse.

Du kjenner jo ikke han, kanskje han rett og slett ikke så noe poeng i å ha sex med alle pene jenter han har møtt disse 5 årene? Jeg møter kjekke menn av og til jeg og, men holder beina samla fordet om..

Hvis han er sjenert så er jo det synd for han, da burde han absolutt komme ut av comfort-sonen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det forekommer deg ikke at dette ikke nødvendigvis har noe med moral å gjøre, han kan godt ha hatt lyst på mange jenter han har møtt i de fem årene, men at han kanskje er for sjenert til å prøve seg? Jeg vet ikke om det er tilfelle for TS, men det er en generell trend i mange svar fra jenter her: Hvis en gutt sjelden eller aldri har hatt sex med ei dame er det bare bra, selv om årsaken til det er at han er sjenert.

Jeg er rimelig sikker på at de fleste jenter ikke ønsker at gutter generelt burde vært mer sjenerte og tilbakeholdne. Noen få menn kunne sikkert med fordel vært det, jeg har sett noen svært dårlige sjekkeframstøt her og der, men det er en liten andel av menn som står for disse.

Det er fortsatt bra, selv om grunnen er at han er sjenert eller lignende.

Synes det er en sympatisk væremåte!

Anonym poster: a9fc0b585055233487a7b74859c6ec02

AnonymBruker
Skrevet

Han sa ja :)

Anonym poster: 5832c8ebfb4378279a3d6cb5a39e3113

Gjest Elissima
Skrevet

Han sa ja :)

Så bra! Hva skal dere finne på? Bra noen har noe action i datingen sin.

AnonymBruker
Skrevet

"du får en overaskelse i morgen" ;) sa han

AnonymBruker
Skrevet

og, ja, i morgen foreslo han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...