Gå til innhold

Singel til evigheten og forbi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i over tre år, og uten intim kontakt like lenge. Jeg er i starten av 20-årene. Jeg har truffet en via nettdating som er nydelig. Jeg vet ikke helt. Burde jeg vente til han spør om vi skal treffes, eller spørre selv? Og, når skulle det ha vært passende tidspunkt å spørre?

Anonym poster: 5832c8ebfb4378279a3d6cb5a39e3113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært singel i over tre år, og uten intim kontakt like lenge. Jeg er i starten av 20-årene. Jeg har truffet en via nettdating som er nydelig. Jeg vet ikke helt. Burde jeg vente til han spør om vi skal treffes, eller spørre selv? Og, når skulle det ha vært passende tidspunkt å spørre?

Jeg gikk 5 år fra jente nummer 1 til jente nummer 2. Så ikke klag!

Gjest Elissima
Skrevet

Men det er jo bra moral! Du er one of a kind! De fleste menn squirter jo i alt med puls. Så du skal være stolt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For det første bør du ikke legge for mye i nettdating, man kan fort bli skuffet irl. Ellers er det jo ikke noen regler, chat litt med ham og når du føler deg klar kan du jo spørre om han vil møtes. Det er samme om du ellerhan gjør det.

Anonym poster: 66e62185cae3889aedad8c3dd56b3a36

Skrevet

Tenker det samme som deg! Hatt to kjærester med 4 års mellomrom, og nå er jeg nysingle.. Må jo bare omfavne den tilværelsen så godt som mulig! Nå om sommeren er det jo ikke så ille å være single, og ser ingenting i veien for at du tar initiativet til å møtes!

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvis du vil møte han har du vel ingen ting å tape på å spørre?

Gjest Elissima
Skrevet

Bare spør han! Skader jo ikke å foreslå en kaffe eller øl et sted.. Er det kleint så kan du bare gå :)

AnonymBruker
Skrevet

For det første bør du ikke legge for mye i nettdating, man kan fort bli skuffet irl. Ellers er det jo ikke noen regler, chat litt med ham og når du føler deg klar kan du jo spørre om han vil møtes. Det er samme om du ellerhan gjør det.

Anonym poster: 66e62185cae3889aedad8c3dd56b3a36

Det er det jeg er litt redd for. Vi har så god kjemi nå, og jeg er redd for at jeg har for høye forvetninger, og at vi ikke har noe personlig kjemi i det hele tatt... Jeg har ikke prøvd dette før med nettdating før, må jeg innrømme

AnonymBruker
Skrevet

Fint for deg :) da mangler jeg bare 15 måneder før jeg kan klage?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil møte han har du vel ingen ting å tape på å spørre?

Bare spør han! Skader jo ikke å foreslå en kaffe eller øl et sted.. Er det kleint så kan du bare gå :)

Er det for frempå å spørre etter å ha pratet sammen i tre uker?

Gjest Elissima
Skrevet

Er det for frempå å spørre etter å ha pratet sammen i tre uker?

Næsj! Har dere pratet litt sammen så er det bare å spør han, om han kunne tenke seg å finne på noe en dag. Trenger jo ikke være noe veldig seriøst, dere kan bare gå en tur eller ta en cafetur eller noe. Det går sikkert bra, ikke legg for mye i det og slapp av :)

Skrevet

Men det er jo bra moral! Du er one of a kind! De fleste menn squirter jo i alt med puls. Så du skal være stolt!

Mener du det?

AnonymBruker
Skrevet

Mener du det?

Jeg er enig med henne!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Næsj! Har dere pratet litt sammen så er det bare å spør han, om han kunne tenke seg å finne på noe en dag. Trenger jo ikke være noe veldig seriøst, dere kan bare gå en tur eller ta en cafetur eller noe. Det går sikkert bra, ikke legg for mye i det og slapp av :)

*puste dypt* da skal jeg prøve å spørre i kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk :}

Gjest Elissima
Skrevet

Mener du det?

Ja! Får alltid høre at jeg er så konservativ og prippen men jeg syns ikke man skal hoppe til sengs med hvem som helst.. At du har ventet så lenge tyder på bra verdier. Virkelig imponerende, helt seriøst! :klappe:

• Liker 2
Skrevet

Ja! Får alltid høre at jeg er så konservativ og prippen men jeg syns ikke man skal hoppe til sengs med hvem som helst.. At du har ventet så lenge tyder på bra verdier. Virkelig imponerende, helt seriøst! :klappe:

Takk!

Skrevet

Jeg har ikke hatt kjæreste på 7 år. Så det er mange her som ikke bør klage så mye...

Skrevet

Mener du det?

Jeg er også enig! :)

Skrevet (endret)

Det forekommer deg ikke at dette ikke nødvendigvis har noe med moral å gjøre, han kan godt ha hatt lyst på mange jenter han har møtt i de fem årene, men at han kanskje er for sjenert til å prøve seg? Jeg vet ikke om det er tilfelle for TS EDIT: gutt_26, men det er en generell trend i mange svar fra jenter her: Hvis en gutt sjelden eller aldri har hatt sex med ei dame er det bare bra, selv om årsaken til det er at han er sjenert.

Jeg er rimelig sikker på at de fleste jenter ikke ønsker at gutter generelt burde vært mer sjenerte og tilbakeholdne. Noen få menn kunne sikkert med fordel vært det, jeg har sett noen svært dårlige sjekkeframstøt her og der, men det er en liten andel av menn som står for disse.

Endret av Collan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...