Gå til innhold

"Slikk & Stikk" - av interesse her i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk den vanligste formen for dogging i Norge, og foregår oftest gjennom hull i veggen på rasteplasstoaletter. Vegvesenet har faktisk sett seg nødt til å stenge toalettene på en del rasteplasser av denne grunn.

Jeg trodde ikke dette skjedde i Norge! Fy fader, jeg hadde blitt sjokkert om det plutselig hadde kommet en penis gjennom veggen når jeg satt på do :P

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i grunnen greit å vite hva man skal se etter før man setter seg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Nei takk.

Anonym poster: 307715d44e968109bc4c72c76bbd3cc4

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden, huff nei!!

Har aldri møtt menn som er spesielt flinke slikkere uansett, så det høres bare kjedelig ut (i tillegg til ekkelt og uhygienisk)

Anonym poster: a6a2ee43955987be4cb5f1079355adf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, minner meg om gloryhole-greia som var så mye omtalt for en stund siden, ja! :fnise:

For min del er det uaktuelt med tanke på kjønnssykdommer og slik. De fleste er heller ikke sååå flinke...

Anonym poster: ff937d79c3842949601f0116fa74d089

Skrevet

Det er helt uaktuelt å ha sex med en jeg ikke tenner på, så det hørtes bare jævlig ut.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette bekrefter nok en gang hva som har blitt skrevet i mediene gjennom de siste årene, at norske jenter er ganske kjedelige i senga (nå snakker jeg generelt, og ikke bare til dette temaet). Jeg sier ikke at dette er en god idé, men synes likevel dere er i overkant negative/prippene her. Som en skrev tidligere, litt gladpack hadde løst problemet :)

Man kan jo spørre omtrent hvilken som helst mann som har hatt sex med en norsk jente og en jente fra Sør Amerika, og jeg vil påstå 9 av 10 svar man får er at de latinske jentene er overlegne i senga. Og jeg er definitivt at av de 9 som ville gitt det svaret ;)

Anonym poster: fcba2c24a523ba3fbfa48076374f64a1

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke de jentene syns det er ok at du omtaler dem som horer.

Gjest abcdefgh
Skrevet

Passe nedverdigende for oss menn også da. Stoppe å tilfredsstille en random jente oralt , så stikke igjen uten å få noe tilbake ? Nei takk. Kan ikke akkurat si at det er en gavepakke å få lov til å slikke en random mus..

• Liker 6
Skrevet

Det er faktisk den vanligste formen for dogging i Norge, og foregår oftest gjennom hull i veggen på rasteplasstoaletter. Vegvesenet har faktisk sett seg nødt til å stenge toalettene på en del rasteplasser av denne grunn.

Hahaa!! :laugh: Mennesker slutter aldri å overraske meg.. :fnise:

Skrevet

Scenarioet til TS høres ut som noe som kan funke som fantasi, men frister ikke i RL.

Skrevet

Ikke faen. Selv et lørdagsbesøk på Ikea frister mer.

• Liker 2
Skrevet

Ikke faen. Selv et lørdagsbesøk på Ikea frister mer.

Eh, nei. Jeg klarer ikke å komme på noe som frister mindre enn et lørdagsbesøk på Ikea.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet.

Anonym poster: 2a161739f85474f861265889391e1d4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt ha gjort dette. Jeg er mann da. Hun måtte jo ha sett bra ut og vært renslig før man gjor det. og at jeg kunne fått runket mens jeg gjor det og at jeg fikk komme på henne. For så å bare "HADE" :)

Anonym poster: 7aa5342885d9fa706d2e46051f78b178

AnonymBruker
Skrevet

Dette bekrefter nok en gang hva som har blitt skrevet i mediene gjennom de siste årene, at norske jenter er ganske kjedelige i senga (nå snakker jeg generelt, og ikke bare til dette temaet). Jeg sier ikke at dette er en god idé, men synes likevel dere er i overkant negative/prippene her. Som en skrev tidligere, litt gladpack hadde løst problemet :)

Man kan jo spørre omtrent hvilken som helst mann som har hatt sex med en norsk jente og en jente fra Sør Amerika, og jeg vil påstå 9 av 10 svar man får er at de latinske jentene er overlegne i senga. Og jeg er definitivt at av de 9 som ville gitt det svaret ;)

Anonym poster: fcba2c24a523ba3fbfa48076374f64a1

Pøh, det var ikke det eksen min sa når han kom hjem fra Sør-Amerika. Men hvem vet, kanskje jeg er et utskudd, en skam for den norske prektigheten?

Anonym poster: ff937d79c3842949601f0116fa74d089

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...