sukkerpia Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Hei. Jeg fikk mensen 7 uker etter fødsel, så begynte jeg på cerazette, og da kan man miste mensen eller blø mye. Jeg var så heldig og mistet mensen.. Nå har jeg sluttet på pillene (ville ikke gå på de lengre). Men har fortsatt ikke fått mensen? Noen andre som har opplevd det samme? Trodde kanskje jeg begynte og blø med en gang jeg sluttet men. Ammer ikke lengre.
Sjokoladenøtt Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Det tok 5 uker før jeg fikk mens tilbake etter jeg sluttet på dem (Har ikke vært gravid da men.) Og når jeg begynte igjen ble det vekke igjen Har hatt venninne som det tok 3 mnd før hun fikk normal mens igjen, hun fikk bare småblødninger innimellom etter hun sluttet. Spør legen din, de pleier ofte å vite mer om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå