Gå til innhold

Ta piercing (tragus) i Spania?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! skal til Spania og vurderer en piercing. Tenkte kanskje jeg kunne spare noen kroner på å ta den der. Noen som har tatt piercing i Spania og vet om det er noe å spare?

Anonym poster: f62b1803f4cc9e5d8c13c0dc8e847d0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville lagt på ett par hundrelapper å fått den her i norge jeg... Piercing er ikke dyrt og det er mye som kan gå galt.

Anonym poster: c360d2ba86b6ed1f0ef2ba9babb1933f

AnonymBruker
Skrevet

Men Spania er da et "stuerent" land med profesjonelle piercing-studioer.

AnonymBruker
Skrevet

Men Spania er da et "stuerent" land med profesjonelle piercing-studioer.

Hvofor spørre om råd når du har bestemt deg alt?

Gjest Lypcha
Skrevet

Uansett om det er stuerent eller ei så kan du ikke bare dra tilbake å klage om det skjer noe. Hvis du tar her i Norge så er studioene som regel veldig villige til å hjelpe deg om det skulle oppstå noen problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Hvofor spørre om råd når du har bestemt deg alt?

Men jeg spør jo ikke om råd, jeg spør bare om noen vet noe om prisene på dette der.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er stuerent eller ei så kan du ikke bare dra tilbake å klage om det skjer noe. Hvis du tar her i Norge så er studioene som regel veldig villige til å hjelpe deg om det skulle oppstå noen problemer.

verste som kan skje er vel en infeksjon, dette kan jo også skje i norge. da er det jo ikke verre enn at jeg oppsøker et piercingstudio her hjemme og får de til å se på det. Det er jo ikke som jeg skal ta en nyretransplantasjon, det er en liten piercing i øret, i et europeisk land....

Skrevet

Det finnes helt sikkert gode og seriøse piercingstudioer i Spania, men da er du nok avhengig av å prate med noen som kjenner til studioene og kan gi gode tips om hvilke som er trygge å dra til.

Å ta piercing er ikke sånn kjempedyrt, en tragus koster 5-600 kr her i Norge på PinPoint Studio i Oslo, og jeg regner med at prisene er omtrent de samme overalt?

La oss si at det koster halvparten så mye i Spania. Da sparer du omtrent 300 kr. Jeg ville nok heller brukt 300 kr mer for å ta det i Norge, både fordi det er lettere å finne seriøse studioer her samt at da slipper du å gå rundt med en ny piercing som må pleies og behandles forsiktig når du er på ferie og sannsynligvis skal sole deg, bade osv.

AnonymBruker
Skrevet

verste som kan skje er vel en infeksjon, dette kan jo også skje i norge. da er det jo ikke verre enn at jeg oppsøker et piercingstudio her hjemme og får de til å se på det. Det er jo ikke som jeg skal ta en nyretransplantasjon, det er en liten piercing i øret, i et europeisk land....

Hvis du tror det er det verste som kan skje så foreslår jeg at du leser deg litt mer opp på området først.

Anonym poster: 63d4ab9b29ebdc89bf33cff87d8f261a

• Liker 1
Gjest Lypcha
Skrevet

Det virker som om du har bestemt deg for å ta i Spania uansett.

Jeg vet ikke noe om prisforskjellene, men vil ikke tro det er altfor mye å spare på det. Du kan jo google litt å se om du finner ut noe hvis du ikke har gjort det allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke går til et profesjonellt studio kan du risikere blodsmittesykdommer som hepatitt B og C, samt HIV. Hepatiitt er mye vanligere i Sør-Europa enn her. Tror heller jeg ville betalt for å få det utført i Norge!

Anonym poster: 5f98a9ae755174ce0294aa0efe506b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...