Gå til innhold

Til menn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 5 år yngre venn, som i de siste par ukene har vært en del på besøk hos meg. Vi ser film, spiser mat, prater, tuller, koser og har sex. Det er ingen følelser i bildet, men vi trives i hverandres selskap og liker å "henge" sammen. Men når vi har sex, så må han holde på så utrolig lenge før han kommer. Da mener jeg veeeldig lenge! Vi blir slitne og svette, og det ender ofte med at jeg suger ham til en orgasme i stedet. Er dette vanlig? Mange som har det sånn? Jeg blir jo litt bekymret for at det er meg det er noe med, som gjør at han ikke kommer så lett ved samleie?!

Anonym poster: 6fe0d8b892787749ea5b92fc4ee98d31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du skriver her er ganske vanlig. Jeg har selv store problemer med dette og kan bekrefte at det ikke er noe galt med deg, så ikke vær bekymret. Gi det heller litt tid.

Anonym poster: 89377360a13b8f3b115217bed9bb5177

AnonymBruker
Skrevet

Det du skriver her er ganske vanlig. Jeg har selv store problemer med dette og kan bekrefte at det ikke er noe galt med deg, så ikke vær bekymret. Gi det heller litt tid.

Anonym poster: 89377360a13b8f3b115217bed9bb5177

Hva kommer dette av da? Er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli lettere for ham?

Anonym poster: 6fe0d8b892787749ea5b92fc4ee98d31

Skrevet

Kanskje det også er den måten han liker best å komme? altså at du suger han...Normalt for både gutter og jenter å komme til forskjellig tid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...