Gå til innhold

Akutte smerter underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag morges våknet jeg og var veldig tissetrengt (noe jeg ofte gjør). Etter jeg hadde vært på do og lagt meg i sengen igen kom det noen vanvittige smerter i underlivet. Det minnet om rie-smertene jeg hadde ved fødsel.

Smertene varte i halvannen time før de gradvis ga seg og jeg har nå ikke smerter lenger. Men jeg er veldig øm der. Når smertene sto på så lå jeg i fosterstilling på senga og når jeg måtte opp å gå så klarte jeg bare å gå krokbøyd. Jeg forsøkte å gå på do igjen, men det gjorde vondt når jeg satte meg og skulle presse (forsøkte både foran og bak)

Jeg har satt inn kobberspiral etter fødsel. Og jeg har den siste tiden i visse sove/ligge stillinger hatt svake smerter på høyre side under hoftebeinet, men det har gått over når jeg har snudd meg. Og jeg har bestilit time hos gynekolog.

Men jeg lurer på om det er andre som har vært borte i det samme?

Anonym poster: 34ce6ee0adfd470fb28078e153e80496

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cyste som har sprekt? Jeg hadde veldig magesmerter ofte, og en dag kom det smerter fra en annen dimensjon.. Da cysten sprakk..

Anonym poster: 272cd4ab2123579906ea8254d6893203

Gjest LadySizz
Skrevet

Her tenker jeg også med en gang at det er en cyste som har sprukket eller lignende. Har selv opplevd smerter der nede ut av en annen verden,besvimte og ble hentet med ambulanse. Ble tatt ultralyd og da så man veldig godt hva som var problemet,det var en diger cyste der oppe som hadde begynte å "briste" om man kan si det slik.. Helt sinnsykt ondt,men heldigvis ikke noe farlig.

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Problemer knyttet til tissing får meg til å tenke kraftig UVI/Nyrebekkenbetennelse. Jeg har hatt tilsvarende plager (som kom og gikk i "rier" eller kraftige tak) og det var nyrebekkenbetennelse. Hadde hele tiden en følelse av å måtte tisse, spesielt rett etter at jeg hadde vært på do. Følte også at jeg ikke klarte å tømme blæren når jeg var på do.

Men det er mange muligheter, det beste er å høre på gynekologen din, er det lenge til den timen, så ta en telefon til fastlegen eller legevakt med spørsmål. De er kvalifiserte og vil be deg komme inn i dag dersom de tror det kan være noe fare på ferde.

Endret av Tirkes
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos gynekolog for 9 mnd siden og da var alt bra, men cyster kan kanskje komme såpass fort?

Jeg svimte ikke av, men jeg kaldsvettet. Smertene kom så vanvittig fort og vondt. Kan jo høres likt ut som dere.

Jeg snakket med noen nå som sa det hadde gått magekramper ifbm omgangssyke her jeg bor nå, men man har da ikke vondt nede i der da. For var akkurat som rier.

Jeg har ikke vondt nå, bare veldig ømt. Så når jeg kjører bil og det kommer en dump så kjenner jeg det i underlivet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du har en cyste som har sprekt/er i ferd med å sprekke. Det kan hende det vonde istad var en cysten som sprakk, ellers vil du oppleve et helsikke av smerter utover. Fordelen er vel at det ikke er noe farlig..

Jeg hadde også drit vondt når jeg gikk på do! Akkurat som noe presset noe sinnsykt!

Anonym poster: 272cd4ab2123579906ea8254d6893203

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en cyste så håper jeg den sprakk i dag morges, for håper ikke jeg får så vondt igjen.

Det var vondt på do ja. Og da jeg skulle ha på meg klær så var det fryktelig vondt å sitte på sengekanten.

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg vært hos gynekolog, og jeg har en betennelse i livmoren. Så da skal det ordne seg med antibiotika :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...