Gå til innhold

La Guapa og Knotten-oppdatering.


La Guapa

Anbefalte innlegg

Sitter her og kjenner Knottens små føtter tromme langt oppe i maven.

Vi er nådd uke 33.Føler oss i fiiiin form.

I dag skal mannen min og jeg på fødselskurs.Gleder oss.

Rommet til Knottis ble ferdig i går.Pappaen la parketten ferdig i går kveld.

Siden vi ikke vet kjønn har vi holdt oss til lyse farver, brunt og beige.

Kopierte et rom i Jacardi-katalogen.

Det ble drit-lekkert om jeg skal si det selv.

Mannen min har kjøpt Knottens første teddybjørn.Jeg hadde og har fortsatt en min far kjøpte til meg før jeg ble født.Den har fulgt meg hele livet.Jeg ville ikke ha andre kosedyr enn den.

Nå har altså mannen min brukt tid på å finne en teddy med akkurat det rette uttrykket til sin baby.Den er lys beige, og har en herlig smilemunn (ser litt gammeldags ut)

Den har vært med meg i sengen de siste dagene.

Ellers føler jeg meg ganske tung.Litt vann i kroppen og bekkeløsning, ellers bra.

Koooser meg med å kjenne på de små beina og armene der inne hver eneste dag.

VI GLEDER OSS TIL Å MØTE BARNET VÅRT.

:-) Klemmer til alle sammen fra la Guapa og Knotten i maven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja der er kommet vår i luften og alle os gravide pudser op og hygger os så godt vi nu kan, da du nu også kalder dit lille pus for knotten synes jeg jo det er specielt morsomt, vores knot er jo snart 15 måneder og har gået de sidste to, nu er han begyndt at tage trappen op til første etagen og han kan lukke døre op når han står på tærene og er i sko, han er som sin mor et talende vandfald :hoho: ligger ud så snart han åbner øjene, i dag skal Dan sætte dør på varandaen så knottis kan løbe ude og lege, og vi skal købe sandkasse dette kommer vel til at blive en morsom sommer han har allerede været med storebror ude og hoppe på trapolinen og synes det er gøy imens mor står og gyser selvom de hopper forsigtigt.

gruppa barneværelset lyder virkelig lækkert ud, selv ønsker jeg mig en gyngestol til værelset når knotten den 2 skal komme så synes jeg at vores børne værelse er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...