Gjest celine Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Hei! Jeg har vært utrolig dårlig de siste 2 årene, slitt mye med hodepine, vondt i bena som kan minne om voksesmerter, en utrolig svimmelhet og mest av alt utmattelse. Har vært hos legen utallige ganger de siste 2 årene, men de finner ingenting på blodprøvene mine, annet enn at alt startet med kyssesyken. Er det enda mulig at kyssesyken henger i? Har noen dager hvor jeg ikke kommer meg opp av sengen, har måtte slutte på skolen, har ingen kontakt med andre enn familie, og føler meg rett og slett helt utrolig hjelpeløs. Har også vurdert muligheten for ME, men fikk ikke time på hos en den spesialisten jeg ble henvist til fordi han/hun mente at det var liten sannsynlighet for at det var det. Føler at legene har gitt meg helt opp, og det eneste legen min vil gjøre er å gi med antideprissiva, noe jeg ikke vil ha siden jeg vet jeg ikke sliter med depresjon. Trenger derfor hjelp av noen som har hatt lignende erfaringer, eller som vet noe om dette. Er det noen som har noen forslag til hva dette kan komme av?
Diafragma Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Det er ikke mulig å gjette på en diagnose ut ifra den informasjonen. ME er en av tusen ting som kan ha skylda for symptomene dine. Det er viktig å kjenne til din sykdomshistorikk, kjønn og alder for å i det hele tatt kunne begynne å vurdere det.
vanskapning Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Uff, jeg føler med deg! Utrolig vondt å ha det slik og ikke få noe hjelp. Det eneste du kan gjøre er vel å mase på fastlegen, NOE er jo galt. Da får de ta alle mulige tester, kanskje du kan gå til psykolog også slik at de får utelukket at det handler om psyken din. Dersom legen mener alle tester har blitt tatt får han henvise deg til sykehuset, på MR og få tatt flere blodprøver. Skjønner at det er vanskelig når legen ikke vil høre, men du kan eventuelt forsøke å bytte lege. Ønsker deg lykke til og god bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå