Gå til innhold

østeuropeiske mannfolk <3

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2013 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Bestill en håndverker

Anonym poster: 80727a8b59d8197c6ff2d3fc1148685c

🤣🤣🤣🤣 er gift med en øst europeer( kosovo) og han er håndtverker. Så ts her har du tips men de fleste over 30 er gift selv om de påstår noe annet.

Anonymkode: 649b1...d55

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Min erfaring med østeuropeiske menn er stikk motsatt. Usjarmerende og brautende. Kvinnediskriminerende. Unormalt høyt alkoholinntak

Anonymkode: 4f913...700

Har aldri sett min kjæreste drikke alkohol. Men det er nok forskjellig fra person til person. 

Anonymkode: ccffa...c43

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

C0D77877-BF0C-4033-83B2-8A026091A267.jpeg

Anonymkode: a6d0e...ed6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en øst-europeisk kjæreste. Han er høy, mørk, og ja - kroppen hans gjør meg mo i knærne. Det er store kulturforskjeller mellom Norge og landene i øst-europa, kvinnesynet deres hører ingen steder hjemme og det gjelder ulike regler for menn og kvinner i et forhold. Min har (heldigvis) bodd i vest-europa de siste årene, så han er ikke av de verste. Men vi har hatt flere runder rundt hvordan man snakker om kvinner, og dette med at grenser og respekt i et forhold gjelder begge veier. Det går riktig vei og han har definitivt fått seg noen a-ha opplevelser oppigjennom, jeg skjønner jo det ikke er enkelt når du er oppfostret på en type mentalitet også får du beskjed om at "alt" du mener er "feil".

Jeg lærer også mye om forskjellen mellom kulturene våre på både godt og vondt, og jeg må si at den omsorgen han har for sine nærmeste (meg, familien, venner) er helt utrolig. Når du først er inne i den innerste kretsen slipper de alt for å støtte deg uansett hva det gjelder.  Jeg setter enormt pris på hvor avslappet de er, og hvor blottet de er for fordømmelse og krav når det gjelder hva folk har. Det er det å tilbringe tid sammen som betyr noe, ikke hvor du bor, hva du eier eller hvilken fancy ferie du har vært på. For meg som en norsk middelklassekvinne har det vært en sunn oppvåkning, og jeg innbiller meg at vi har positiv innflytelse på hverandre. 

Han er romantisk, det er blomster på alle merkedager, gjennomtenkte håndskrevne kort, komplimenter, åpner dører, insisterer på å bære posene med dagligvarer. Etter sex er det alltid mye kosing, stryking og søte ord, han spør alltid om det er noe han kan hente for meg. Jeg forsøker å tilpasse meg også, ofte spørre hvordan det går med familien (også når jeg snakker med vennene hans), ved å vise omsorg for de han bryr seg om viser man omsorg for han. Når vi er på ferie i hjemlandet og selv om vi betaler ting om hverandre, så tar jeg ut penger og gir han, så betaler han med våre felles penger når vi er på restauranter, ute og shopper og slikt - jeg tror det oppleves mer "mandig" :P

Hvor møter man dem - tja det er jo mange øst-europeere i Norge, jeg treffer dem overalt egentlig i dagliglivet som jeg gjør med nordmenn. Utelivet i de øst-europeiske byene er forresten veldig bra, så går du ut er det veldig lett å komme i snakk med folk :)

Anonymkode: 2a7c5...f45

Kjenner igjen det med penger når vi er i hjemlandet. Slik gjør vi også 😅 jeg tar ut penger og gir han. Vet ikke hvorfor jeg begynte med det men vi gjør det bare når vi er i hjemlandet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min øst europeiske  mann er også veldig romantisk. :)

Skrevet
På 17.4.2013 den 7.22, Trollmor89 skrev:

Mentalitet er største problem, i tillegg disse mannfolka er ikke den beste typen bygge et parforhold eller familiet med.

Godt poeng

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner igjen det med penger når vi er i hjemlandet. Slik gjør vi også 😅 jeg tar ut penger og gir han. Vet ikke hvorfor jeg begynte med det men vi gjør det bare når vi er i hjemlandet. 

Har han ikke penger selv? inntekt?🤔

Anonymkode: fe206...a65

AnonymBruker
Skrevet

Viktigste  er at man er fornøyd. Øst-europeere er ganske like som oss. Men jeg merker noen forskjeller som jeg ikke har opplevd så mye av med norske menn. Men mye likheter og. 

AnonymBruker
Skrevet

e1250b59-7eda-40ff-b024-ad7d77ecea56?fit

Anonymkode: 958fc...8f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et catch. Gi mannen penger slik at han kan late som om han spanderer.

Anonymkode: 7f4d9...fb5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2013 den 3.58, AnonymBruker skrev:

Synes østeuropeiske menn er ganske uattraktive. De har stort sett rare klær og ørneneser.

Anonym poster: 80727a8b59d8197c6ff2d3fc1148685c

Har ørneneser mange av damene derfra også, det kler menn bedre enn damer.

Anonymkode: 42543...a90

AnonymBruker
Skrevet

Må være en trolletråd.

Anonymkode: e85c2...68d

AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Høres ut som et catch. Gi mannen penger slik at han kan late som om han spanderer.

Anonymkode: 7f4d9...fb5

Desperate damer er de verste.

Anonymkode: e85c2...68d

Skrevet
On 4/16/2013 at 11:05 PM, AnonymBruker said:

er det flere som meg? jeg syns østeuropeiske mannfolk er så kjekke. det gjelder selvfølgelig ikke "alle" men svært mange av dem, med det typiske østeuropeiske utseendet. og språket deres også syns jeg er sexy. når jeg er i butikken og hører østeuropeere stønner jeg nesten mens jeg lytter til dem og ser på dem.... de siste to mannfolka jeg har møtt på på byen har vært fra østeuropa. jeg vil ha en slik en.... som min kjæreste.

er det noen av dere som er kjæreste/gift med en østeuropeer? :)

Anonym poster: b3f6559376bcc0da13a4a552480e09e9

Heldige dere som har så mange å velge blant....hadde nå innvandringen ikke bare vært mannfolk så kunne vi menn også hatt mer og ikke bare mindre og mindre å velge iblant :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...