Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]


ara

Anbefalte innlegg

Hehe, har bare følelsen! ;)

Ja, du har de jo ganske tett, det så jeg nå :fnise: Kroppen trenger garantert hvile!! Håper du ikke blir så alt for sliten av denne fødselen, og får sovet godt etterpå og er superklar til å komme hjem til nummer 1 :D

Du må gjerne ha rett! ;) Vil du tippe kjønn også? Vi vet nemlig ikke hva vi venter :rodmer:

Håper også at fødselen går strøkent og at jeg kan komme fort hjem igjen. Var bare på sykehuset i 2 døgn sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekkenet mitt ble mye bedre når han kom ned i bekkenet ja men når hodet festet segtil slutt så fikk jeg kjempe vondt og klarte knapt å gå, til vannet gikk. Men det er jo forskjell på folk ;) Får håpe at babyen din har festet seg!

Finner ut i morgen om hodet er festet for da skal jeg til JM :) Uansett hva som har skjedd så er det deilig å ikke ha så vondt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne ha rett! ;) Vil du tippe kjønn også? Vi vet nemlig ikke hva vi venter :rodmer:

Håper også at fødselen går strøkent og at jeg kan komme fort hjem igjen. Var bare på sykehuset i 2 døgn sist :)

Vet dere ikke hva dere venter??? :o Så "sterke" dere er som ikke har funnet ut av det! :hjerte: Jeg tror du har ei lita jente i magen din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste:

Tenkte både kjønn og fødselsdato.

Termin er 8.desember.

Selv tror jeg baby er en lillebror :babygutt: og at han kommer den 9. desember ;)

Miss Dior :babyjente:26.november

Kakaoen :babygutt: 29.november

Nuttapia :babygutt: 1.desember

Yesterday :babyjente: 5.desember

Pjusk :babyjente: 6.desember

Angel-A :babygutt: 8.desember

Frufly :babygutt: 10.desember

Da er tippelista oppdatert og Miss Dior er først ut med sin gjetting, nemlig i morgen!! Jeg håper jo selvsagt du har rett, men det er i alle fall ingen tegn til at noe skal skje enda...Men det var det ikke sist heller, før riene bare satte i gang. Så man skal aldri si aldri :)

Jeg er såå spent på om det er gutt eller jente altså!! Det skal bli så gøy å få den lille i armene og endelig avsløre den lille hemmeligheten! :hjerte: De aller fleste rundt meg tror jente...og selv er jeg veldig usikker. Men må bare følge magefølelsen og den sa gutt med en gang.

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere ikke hva dere venter??? :o Så "sterke" dere er som ikke har funnet ut av det! :hjerte: Jeg tror du har ei lita jente i magen din :jepp:

Nei. Jeg ville ikke vite ifra starten av.. Men kjære overtalte meg til å vite det på UL...Men den lille var sjenert, så da forble det en hemmelighet da ;) Skikkelig spennende!! :D

10 days to go sier tickern din!!!! :hoppe:

Jaaaa!! Kan skje noe når som helst nå :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet når er det jammen ikke lenge igjen!! :danse: Hvordan er formen? Er alt klart til lille kommer? :)

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet når er det jammen ikke lenge igjen!! :danse: Hvordan er formen? Er alt klart til lille kommer? :)

Det er så deilig å vite at jeg snart er i mål, selv om jeg vet at jeg kommer til å savne magen litt også...

Formen er nokså god! Fordelen med å ha en liten en fra før er at man er aktiv hele tiden så man opprettholder god form og har energi. Men nå kjenner jeg at batteriene begynner å bli litt dårligere..Jeg orker ikke så mye i løpet av en dag lenger..

Alt er klart til lille kommer! Klær må vi evt ta etterhvert...

Jeg har også redd opp vogga og satt på plass bilstolposen oppi bilstolen :) Og tenkte jeg skulle sette fast basen i bilen også, slik at alt er klart. :fnise: H*n kan bare komme nå altså!! :hjerte:

Jeg tipper 1. desember :)

Vil du tippe kjønn også, Dorey? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Tenkte både kjønn og fødselsdato.

Termin er 8.desember.

Selv tror jeg baby er en lillebror :babygutt: og at han kommer den 9. desember ;)

Miss Dior :babyjente:26.november

Kakaoen :babygutt: 29.november

Dorey :babygutt: 1.desember

Nuttapia :babygutt: 1.desember

Yesterday :babyjente: 5.desember

Pjusk :babyjente: 6.desember

Angel-A :babygutt: 8.desember

Frufly :babygutt: 10.desember

Haley :babyjente: 13.desember

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hos JM i dag. Alt sto bra til med både meg og mini :) Bra blodtrykk, god puls på baby, SF-målene er ganske etter kurven(litt over) og jeg har gått opp 12kg.

Miss Dior, jeg har fortsatt ingen tegn på at jeg skal føde i dag, men det er enda igjen 9 timer av dagen så muligheten er der forsatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud, så fort tiden går! Jeg tipper du har ei lita jente i magen og at hun kommer på selveste Luciadagen; 13. desember.

Masse lykke til med siste innspurt! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på kjønnet! ;) Pratet i dag med ei som ikke viste kjønnet, da ungen var "sjenert", også på 3D, de fikk ei jente. Da tenkte jeg på dere :)

Nesten ingen her trur at du kommer til å gå overtid, håper du slipper det ;)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spent på kjønnet! ;) Pratet i dag med ei som ikke viste kjønnet, da ungen var "sjenert", også på 3D, de fikk ei jente. Da tenkte jeg på dere :)

Nesten ingen her trur at du kommer til å gå overtid, håper du slipper det ;)

Ettersom jeg ikke gikk over med L så satser jeg på at jeg ikke gjør det nå heller.. Men sånn vet man jo aldri.

Jordmor sa også at hun trodde jente, basert på at jeg var dårlig i begynnelsen og at magen er mindre nå enn sist. Herlighet, det skal bli så spennende. Jeg greier nesten ikke å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud, så fort tiden går! Jeg tipper du har ei lita jente i magen og at hun kommer på selveste Luciadagen; 13. desember.

Masse lykke til med siste innspurt! :tommel:

Jaa, straks i mål nå! Tusen takk!

Du noteres på tippelista når jeg gidder å gå inn på laptop'en ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fræddan vettu, fræddan ;)

Herreguuuud å skuffa jeg blir om du ikke popper HAN ut til frædda!! :P

Men sånn way off topic.. Jeg tenker på deg hver gang jeg ser en episode av Lillyhammer :fnise: Forventer liksom at du skal dukke opp på skjermen, høygravid og fin :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fræddan vettu, fræddan ;)

Herreguuuud å skuffa jeg blir om du ikke popper HAN ut til frædda!! :P

Men sånn way off topic.. Jeg tenker på deg hver gang jeg ser en episode av Lillyhammer :fnise: Forventer liksom at du skal dukke opp på skjermen, høygravid og fin :strix:

Hahaha :hoho:

Du er så morsom!

Jeg kommer til å bli såå skuffa hvis jeg ikke føder på fredag for du er så skråsikker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...