Gå til innhold

[Ara skal bli mamma, igjen!]


ara

Anbefalte innlegg

Oi… om jeg gjetter riktig så føder du neste frædda :hoppendeglad: Tenk på det du..

Åååå, jeg håper jeg gjetter riktig :Nikke:

Slitsomt med L og legginga :( Er det flere tenner på gang eller?? Har har mini "spytta" ut et par jeksler, og to til ligger på lurer. Han gnager på ALT for tia. Står på kne og spiser på bordkanten :hoho:

Fikk du lada bættisene i dag?? (batteriene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi… om jeg gjetter riktig så føder du neste frædda :hoppendeglad: Tenk på det du..

Åååå, jeg håper jeg gjetter riktig :Nikke:

Slitsomt med L og legginga :( Er det flere tenner på gang eller?? Har har mini "spytta" ut et par jeksler, og to til ligger på lurer. Han gnager på ALT for tia. Står på kne og spiser på bordkanten :hoho:

Fikk du lada bættisene i dag?? (batteriene)

Håper du har rett!! :biggrin:

Jeg tror ikke det er tennnene som plager L, men vanskelig å si. I går satt jeg ved sengen hans når jeg la han. 10 minutter gikk det, så var han i drømmeland. Kanskje han bare trenger litt ekstra nærhet om dagen..... :vetikke:

Haha, ser for meg ungen som gnager på bordplata :ler:

Fikk ikke lada så mye i går, men litt ;)

*****************

For en plagsom natt!! For det første har jeg hatt halsbrann i fra hæl*****! Og jeg har da ikke kjent sneven av halsbrann i dette svangerskapet. Jeg våknet av at det kokte i halsen og bringa altså! :sjokkert: I tilegg fikk jeg kjempe-legg-krampe. Auu!! Også begynner jeg å bli litt forkjøla, slik at jeg om mulig snorker enda verre en før og samboer får mest lyst til å kvele meg tror jeg :ler:

Haff...Og i tilegg til alle doturene så har jeg kanskje sovet 2-3 timer til sammen i natt...Bahh... :daane:

L er i barnehagen så jeg kan heldigvis bare sitte å gjøre ingenting/evt prøve å sove fram til 12.30, da må jeg reise til fysio. Har time 13.00. Orker egentlig ikke, men får gjøre det uansett. Er igjen bare 2 ganger nå så :)

Hoh, happy tirsdag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt L er bedre å kan gå i barnehagen. Sikkert godt med rolige dager nå for deg nå, det fortjener du! :)

Æsj, sånn halsbrann hørtes grusomt ut! Har ikke hatt noe veldig mye av det jeg heller så får håpe det holder seg unna her.

Ikke mangen ukene igjen på deg nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah takker ;) Jeg har ofte rett om ting, men selvsagt ikke alltid :) Bare ca 3 uker til termin, så innen 5 uker er du mamma til to! :strix:

Blir spennende å se om du har rett denne gangen :nigo:

Godt L er bedre å kan gå i barnehagen. Sikkert godt med rolige dager nå for deg nå, det fortjener du! :)

Æsj, sånn halsbrann hørtes grusomt ut! Har ikke hatt noe veldig mye av det jeg heller så får håpe det holder seg unna her.

Ikke mangen ukene igjen på deg nå :danse:

Ja, virkelig godt at han kan være der og kose seg med alt det fine de driver med. Samlingsstund, maling, tegning, musikk og sang. Han får virkelig brukt seg i barnehagen i forhold til hjemme... Selv om jeg prøver å gjøre dagen så variert som mulig når han er hjemme.

***************

Hurra for 38 fullgåtte uker!!! :strix: Og kommende storebror er 18 mnd i dag! :hjerte: Gud så fort tiden går. Det sier jeg hele tiden, men jeg blir så overrasket. Man greier nesten ikke å henge med....

Har vært på foreldresamtale i barnehagen i dag. Utrolig gøy å få høre hvordan barnet ditt utvikler seg, oppfører seg og liker å drive med. Var bare positive tilbakemeldinger å få. Han er blid, fornøyd og et skikkelig sjarmtroll, i følge de på avdeligen. Han leker fint og er godt utviklet både grov- og finmotorisk. Elsker tegning, forming og maling. Skal se vi har en liten kunstnerspire her ;) Man blir jo fryktelig stolt da, av å høre sånne flotte ting om sitt eget kjøtt og blod. Da er ikke genene våre helt på bærtur :fnise:

Jeg er blitt skikkelig forkjøla og det er sååå kjedeig. Sitter her å er potte tett. Har fyrt i ovnen, -10 grader her i dag :fryser: også tatt meg en kopp te. Det hjelper litt, men... Håper det går fort over. Jeg vil ikke poppe i meg masse tabletter og nesespray heller, selv om paracet er helt greit å ta i svagerskapet. Er ikke fan av tabletter i utgangspunktet, så formen skal bli ganske så skral før jeg tar...

I helgen reiser L og jeg til mine foreldre. Kjære skal på Black Sabbath konsert i Oslo. Han fikk billett av meg i bursdagsgave. Skulle skikkelig tatt seg ut om jeg fødte mens han er der :fnise: Men jeg går sikkert til termin, så ingenting å bekymre seg for, sier vi :fnise::gravid:

I dag skal jeg ikke gjøre stort mye tror jeg... Jeg orker rett og slett ikke. Kanskje bare pakke til L og meg sånn at det er i boks. Også må jeg handle noe middag. Tipper det blir Chili con carne i dag. yUMMY! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 38 uker.. Nå skjer det snart :)

Så flink L er. Kan tenke meg det er kjempestas å få så mye skryt om han :Nikke: Kjenner jo bare hvor stolt man blir når noen kommenterer hvor skjønn ungen min er :P

Så kjedelig at du er forkjøla. Håper det går fort over!!!

Du skal føde neste frædda du, så bare å slappe av enda en uke :fnise:

Samboeren min skal også på Black Sabbath i helga ;) Så her skal jeg styre med barnebursdag helt alene :sjokkert: Gudd løkk tu me :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 38 uker.. Nå skjer det snart :)

Så flink L er. Kan tenke meg det er kjempestas å få så mye skryt om han :Nikke: Kjenner jo bare hvor stolt man blir når noen kommenterer hvor skjønn ungen min er :P

Så kjedelig at du er forkjøla. Håper det går fort over!!!

Du skal føde neste frædda du, så bare å slappe av enda en uke :fnise:

Samboeren min skal også på Black Sabbath i helga ;) Så her skal jeg styre med barnebursdag helt alene :sjokkert: Gudd løkk tu me :P

Ikke mye som skal til før man oser av stolthet over disse barna :rodmer:

Håper du har rett ang gjettingen din på når jeg føder, Jeg er så lei og jeg har ikke plass til flere strekkmerker :ler:

Så stilig at din gubbe skal på konsert også! ;) Du greier deg nok fint alene med barnebursdag skal du se...Blir det mange barn eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De blir 7-8 småtisser hvor min er eldst :P Så det blir virkelig liv her i stua ja :P

Håper du koser deg hos foreldrene dine i helga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæ, er du så langt allerede!??!?!?! Jeg har jo sneket litt her en gang i blandt, men nå har jo tida rast i fra meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og kos dere masse! Og fød gjerne etter konserten er over :danse: *fødestøv*

Takk i lige måde, og takk for fødestøv!! *suuuge til seg* :danse:

De blir 7-8 småtisser hvor min er eldst :P Så det blir virkelig liv her i stua ja :P

Håper du koser deg hos foreldrene dine i helga :klemmer:

Oioi, så artig!! :nigo:

Håper du får en fin helg ♥

Takk i lige måde, kjære deg :hjerte:

Wæ, er du så langt allerede!??!?!?! Jeg har jo sneket litt her en gang i blandt, men nå har jo tida rast i fra meg :jepp:

Så hyggelig med en ny nese her inne :vinke:

Ja, nå er jeg snart i mål, heldigvis!! :) Gleder meg helt utrolig til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med en ny nese her inne :vinke:

Ja, nå er jeg snart i mål, heldigvis!! :) Gleder meg helt utrolig til å bli ferdig.

Ja, du har ikke lenge igjen altså! Føler du deg klar for fødsel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært kjempefin!! :) Vi har bare slappet av og kost oss. Kjære kom en tur i går og sov over til i dag. En hyggelig overraskelse. Nå har han reist innover på konsert. Kjenner jeg er litt sjalu....Hadde jeg ikke vært høygravid så hadde jeg også reist. Men jeg unner kjære det, da :)

Begge nettene hos foreldrene mine har jeg våknet av litt murringer/tak nederst i magen, men har sovnet igjen etter en stund også har det ikke blitt noe mer. Sikkert heftig modning på gang.

Nå sitter jeg i sofaen med beina på bordet og venter på at Farmen skal begynne ;) Jeg er ingen reality-fan, men Farmen har jeg sett på siden første sesong, så må bare få det med meg. hihi...

Stemmer det at bekkenet stabiliserer seg hvis babyens hode fester seg? Jeg har nemlig ikke hatt vondt i bekkenet de siste nettene.. Hvis dyna jeg har stabla mellom beina har sklidd vekk så har jeg pleid å våkne med smerter, men ikke nå! Hmmm :vetikke: Deilig er det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har ikke lenge igjen altså! Føler du deg klar for fødsel? :)

Jeg føler meg veldig klar nå!! Jeg grudde meg en periode fordi jeg er redd for at denne babyen skal bli større enn storebroren...Men nå på slutten så driter jeg totalt i det. Vil bare ha igjen kroppen min og få det nye familiemedlemmet i armene :fnise:

Vil du tippe når babyen kommer så be my guest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til fræddan.. Er jo ikke noe å lure på en gang :fnise:

Utrolig deilig at du har hatt et par netter uten bekkenvondt. Krysser fingra for at det fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til fræddan.. Er jo ikke noe å lure på en gang :fnise:

Utrolig deilig at du har hatt et par netter uten bekkenvondt. Krysser fingra for at det fortsetter :)

Haha, best for deg at du har rett, for nå begynner jeg å få trua på fredag!!! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler meg veldig klar nå!! Jeg grudde meg en periode fordi jeg er redd for at denne babyen skal bli større enn storebroren...Men nå på slutten så driter jeg totalt i det. Vil bare ha igjen kroppen min og få det nye familiemedlemmet i armene :fnise:

Vil du tippe når babyen kommer så be my guest ;)

Så bra! :danse: Haha, skjønner deg godt! Skal dere ha flere enn disse to? :)

Ehhm... hmm..... jeg tipper 26.november, jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :danse: Haha, skjønner deg godt! Skal dere ha flere enn disse to? :)

Ehhm... hmm..... jeg tipper 26.november, jeg! :hoppe:

Den snilleste gjettingen hittil :)

Foreløpig er/blir vi nok fornøyde med 2... Og de blir så tette også, så vi får nok mer enn nok å henge fingrene i framover ;) Om det skulle bli snakk om et barn til så blir ikke det før om hvertfall 3 år. Kroppen min må hvile litt nå :fnise:

Endret av ara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snilleste gjettingen hittil :)

Foreløpig er/blir vi nok fornøyde med 2... Og de blir så tette også, så vi får nok mer enn nok å henge fingrene i framover ;) Om det skulle bli snakk om et barn til så blir ikke det før om hvertfall 3 år. Kroppen min må hvile litt nå :fnise:

Hehe, har bare følelsen! ;)

Ja, du har de jo ganske tett, det så jeg nå :fnise: Kroppen trenger garantert hvile!! Håper du ikke blir så alt for sliten av denne fødselen, og får sovet godt etterpå og er superklar til å komme hjem til nummer 1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenet mitt ble mye bedre når han kom ned i bekkenet ja men når hodet festet segtil slutt så fikk jeg kjempe vondt og klarte knapt å gå, til vannet gikk. Men det er jo forskjell på folk ;) Får håpe at babyen din har festet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...