Gå til innhold

tips for å overraske sammboern ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har dere noe tips til hva jeg kan gjøre for å overraske sammboern min ?

Anonym poster: b020e134cbc00ceafcd975a4ef000605

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg å skrive norsk, da blir han sikkert glad:)

Anonym poster: 4a00dba128989dea3896669a8f1d8f9f

• Liker 6
Gjest Sakone
Skrevet

Samboeren*

Men du må nesten gi oss litt mer å gå på. Er du kvinne eller mann, er samboer kvinne eller mann.

Hva slags overraskelse har du i tankene?

Skrevet (endret)

oi jeg trodde resten av det jeg hadde skrevet skulle bli med , men ihvertfall jeg er kvinne samboeren min er mann :P vi har bodd sammen i 1 år og jeg vil gjerne gjøre noe spesielt for han men vet ikke helt hva derfor trenger jeg gode råd/ tips

Endret av chrissy
Skrevet

Er du kvinne så kjøp noe av dette:

Spisbart undertøy.

En pisk!

Håndjern

---

Er du mann:

Vask tøy, rydd huset, vask golv og gjør huset rent og pent. Da kommer hun til å hoppe på deg!

• Liker 2
Skrevet

Er du kvinne så kjøp noe av dette:

Spisbart undertøy.

En pisk!

Håndjern

---

Er du mann:

Vask tøy, rydd huset, vask golv og gjør huset rent og pent. Da kommer hun til å hoppe på deg!

Ikke pisk!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Ikke pisk!

Støtter Tidus til fulle her, - ingen pisk eller padlle med mindre du vet helt, helt sikkert at din samboer har en sterk fantasi om å prøve svært forsiktig lek med slike leker.

Sier med vitende og vlje "svært forsiktig lek", for før dere har blitt komfortabelt helt enige om å forsøke så vet ingen av dere hvor den hårfine linjen mellom nytelsen og smerten går.

Ikke alle er tenner på å finne det ut heller :opplyser:

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har bare kommet med forslag. Jeg har bare testet forslaget mitt som er for mann. Det fungerer...

Skrevet

Ha sex på nye steder, enten i huset eller ute!

En ting typen min tente veldig på, er at jeg sugde han med boxeren på (altså at jeg bare åpnet de knappene).

Ingen peiling på hvorfor. :P

Skrevet

Jeg har bare kommet med forslag. Jeg har bare testet forslaget mitt som er for mann. Det fungerer...

Pisk er såpass "ekstremt" at man bør snakke om det før du drar den opp i min verden i alle fall.

Skrevet

Pass på å ha ein annan mann liggande naken i senga når sambuaren din kjem heim etter arbeid. Du må gjerne ligge naken oppi senga sjølv.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Mannen min blir kjempeglad om jeg kler på meg noe sexy undertøy og står klar på soverommet med massasjeolje :)

Skrevet

Hva med å gå inn til ham og "ta" ham mens han dusjer? ;)

Skrevet

Steik biff, server han godt øl (gjerne nøgne ø, ipa eller annet godt fra polet). Kle deg pent, og la han slappe av etter middag, gi han så en blowjob og ri han :-)

La han få et ettermiddag, hvor han slipper å gjøre noe :-)

La han slippe alt av behov for prestering og alt av mas, samt go mat :-)

Gjest Red Queen
Skrevet

TS - kan du fortelle noe om hva han liker sånn ellers da?

Hvis han er en vanlig-sex type fyr (ikke at det skal høres kjedelig ut!) så kan du jo kjøre på med helt enkle ting av typen naken-massasje med en deilig olje (med fokus på visse områder etterhvert, selvfølgelig). Ellers så kan du møte ham i døren og sette bind over øynene hans. Når du har gitt ham bind for øynene så kan du kle deg naken, men vær sikker på at han høer/vet hva som skjer - det kan jo være litt ekstra pirrende. La ham gjerne få kjenne på deg også, og led ham inn til f.eks soverommet der du begynner å kle av ham også. Så kan du jo gjøre som du vil.

Et annet alternativ er jo å sende pirrende meldinger til ham utover dagen og la det bygge seg opp mot komme-hjem tid. Når han kommer hjem så kan du jo møte ham i døren ikledd hva enn han liker best.

Har han en eller annen litt sprek fantasi som kan settes til livs? Det vil nok uansett være en slager.

Lykke til.. gi oss tilbakemelding!! :-)

Skrevet

Jeg har gjort en del ting med typen min, og dette er noe av det jeg har fått positiv tilbakemeld på;

Be han hente deg et sted, på jobb kanskje, og når du setter deg i bilen, riv av deg klærne og sug han mens han kjører. Typen min snakker om den episoden den dag i dag.

Gi han massasje med happy ending. Smør deg selv inn i olje, og gni deg over kroppen hans. Snu han rundt og runk han med masse olje, og resten forstår du vel selv... ;)

Ellers er levende lys, en flaske vin og at du møter han i døra med sexy undertøy en klassiker (med god grunn!)

Og blowjobs også. Skift mellom å suge han med varmt og kaldt. Feks ha en kopp te på nattbordet, og en skål med isbiter. Eller Champagne...det bobler! :D Eller hva med alle tre?

Bind ham fast, og forsyn deg og elsk med kroppen hans.

Eller eventuelt, la han binde deg.

Be han ut på en drink, vær flørtende, kyss han sensuelt, hiss ham opp...så tar du hånden hans og tar han med inn på do...

Jeg elsker å ekspremintere! Kooos deg! Å gi oss tilbakemelding....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...