Gå til innhold

"In" å gå uten bh?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg stadig ser flere kvinner gå uten bh. Felles for dem alle er at de er unge, slanke og at de ikke har typisk "bertestil". Er det på vei tilbake igjen å gå uten bh?

Er dette begynnelsen på 60- og 70-tallets renessanse? Hehe

Anonym poster: d9f8221a7b5480b54a6794b4269c029b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Dette har jeg ikke fått med meg. De eneste gangene jeg går uten er hvis jeg skal ha på en kjole/topp med en rygg som ikke er forenlig med bh-bruk :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, å nei. Det er sikkert ikke over alt da.. Jeg bor i Bergen, og jeg synes i hvert fall jeg ser flere og flere! Jeg tenker forresten ikke på festklær og slikt da, men at man til hverdags går uten bh til en helt vanlig, tynn genser (a la disse: http://www.kk.no/867908/naa-skal-genseren-vaere-kort )

Anonym poster: 96e2b3a5f833e89b3169995729476fb5

AnonymBruker
Skrevet

Huff, det hørtes ekkelt ut. En ting er når folk med fin kropp følger sånne moter, men det er jo alltid noen som ikke har kropp til det som også skal gjøre det. Det er jo ikke pent med hengepupper under genseren, og brystvorter som stikker ut nede i navleregionen.

Anonym poster: f3b506b463874927f502454c270ba41b

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg kjenner et par som vanligvis går uten. De er litt sånn hippie-jenter med ganske løse klær og avslappet stil. Tror ikke det er en motegreie for dem da, de har nok vært sånn ganske lenge. Selv glemmer jeg faktisk å ta den på en del ganger, men jeg har så små at jeg tror ikke noen legger merke til det så lenge jeg har to lag med klær på. Ellers kan jeg ikke si at jeg har sett så mye til det.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er vel noe med den trenden som medfølger feminist-indie-hipster-bloggerne. Blitt mer akseptert. En trend tror jeg derimot ikke det er, iallfall ikke riktig ennå, men tiden vil vise.

Går ofte uten bh selv og har ingen problemer med det, men skjønner at enkelte stusser med tanke på hvor mange av de som dropper bh som ikke tenker over synlighet og lignende. Det er fort gjort å gå fra å være fri og feministisk til å bli tacky og oppmerksomhetssøkende, og jeg for min del klarer meg fint uten gutter som tror puppene mine er objekter for deres nytelse. Går ikke med burka, men går ikke med en tynn, hvit, stram singlet over, heller.

Anonym poster: 59194cbad2ead629d9ab753b9ad024b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok! Da høres det ut som det er litt vanlig i hvert fall. Ja, kvinnene jeg har sett uten bh er også folk med en avslappet stil, men selv om de kanskje har trekk av hippie-stil vil ikke si de er helt hippie altså :fnise:

Personlig synes jeg det kan være veldig fint! Men nå er jeg litt glad i en slik komfortabel stil med hippieinnslag da :) I tillegg krever det at de osm går slik har små bryster, som ab over sier; det er fort gjort å gå fra å være frigjort og feministisk til å være tacky. Jeg har egentlig litt lyst å gå slik selv, men vet ikke om jeg tør (eller om brystene mine er små nok)...

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Huff, det hørtes ekkelt ut. En ting er når folk med fin kropp følger sånne moter, men det er jo alltid noen som ikke har kropp til det som også skal gjøre det. Det er jo ikke pent med hengepupper under genseren, og brystvorter som stikker ut nede i navleregionen.

Har du sett noen som ser sånn ut?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En kropp er en kropp. Å påstå at noen ikke passer i kroppen sin synes jeg bare blir for galt. Kropp er fint og vakkert det. Å gå topless er da like naturlig som å gå barfot. Å gå uten BH er like naturlig som å gå uten sokker.

Anonym poster: db64979a0b10871c8a18301c12db6945

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Å gå uten bh er like unaturlig som å gå uten hijab.

Anonym poster: e1af75530a4dc05b22c3445b380ae224

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Huff, det var ekkelt sagt.

• Liker 11
Gjest Eurodice
Skrevet

Å gå uten bh er like unaturlig som å gå uten hijab.

Hvorfor mener du det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjempefint!!

http://www.iainclaridge.co.uk/blog/16170

http://www.hpvf.com/servlet/Detail?no=3730

Anonym poster: 668bc51948bfeb96401aa1e4e7cb5314

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg turte å gå uten bh. Jeg er så lei pupper. Har aldri hatt særlig av det og kommer aldri til å få det med mindre jeg er villig til å betale for det. Og det er jeg ikke. Jeg vil like kroppen min slik den er. Jeg er 168 og 56 kg men med minimalt fett og mye muskler, det er jeg fornøyd med. Har klart å kutte ut bombschell bhene og bruke vanlig vatterte. Det hjelper faktisk på selvfølelsen å ikke føle seg så "fake" som jeg gjorde med dem. Neste steg blir å kutte den helt ut. Jeg har pupper omtrent slik som første bilde AB over la ut. Synes det ser mye mer sexy ut en med bh! Men så var det det å ha mot nok til å være helt real da...

Anonym poster: 6d3d456fc280d00989ec81a922b45455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg er ikke lei pupper generelt men mitt eget oppheng i mangelen på dem ;-) Hilsen AB over.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener du det?

Både bh og hijab er plagg som må brukes fordi de skal dekke til deler av kroppen som noen mener det er unaturlig eller uanstendig å la andre enn kjæresten få se.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg turte å gå uten bh. Jeg er så lei pupper. Har aldri hatt særlig av det og kommer aldri til å få det med mindre jeg er villig til å betale for det. Og det er jeg ikke. Jeg vil like kroppen min slik den er. Jeg er 168 og 56 kg men med minimalt fett og mye muskler, det er jeg fornøyd med. Har klart å kutte ut bombschell bhene og bruke vanlig vatterte. Det hjelper faktisk på selvfølelsen å ikke føle seg så "fake" som jeg gjorde med dem. Neste steg blir å kutte den helt ut. Jeg har pupper omtrent slik som første bilde AB over la ut. Synes det ser mye mer sexy ut en med bh! Men så var det det å ha mot nok til å være helt real da...

Å, ikke vær redd for å kutte ut bhen dersom du har slike pupper da! Jeg skulle gjerne gjort det selv, synes det er kjempetøft, men har litt store pupper (c-cup) så er litt redd for at det er i største laget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du viser til et bilde av en kvinne med små, men veldig pene pupper.

Hva i all verden er galt med det?

Skrevet

Ser ikke problemet?

Newsflash: alle har brystvorter

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...