LittDiva Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Jeg får et par veninner på middag i dag, og har laget vaniljeis til dessert. Nå ser jeg at jeg har også noen epler som må brukes snart. Tenkte og bake de ovn, med stjerneanis, kanel kardemomme eller chili/sjokolade krydder. Eller noen som har gode tips? Jeg har masse krydder i skapet , litt smør , ca en halv pose vanlig smør , havregryn osv. osv. Takk for tips!
Gjest cool_water Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Fant denne oppskriften som, kanskje det er noe for deg?
LittDiva Skrevet 17. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2013 Tusen takk! Så den ikke før jeg satt i gang. Ble til at jeg bakte eplene i ovnen med chili/ kakao krydder, havregryn , lyssirup og smør over . Ble sabla godt så kommer til og prøve flere varianter. Bare og komme med flere tips om dere har
happiest Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Nam, det høres godt ut! Du burde satse på det! Hvis ikke.. eplekake/pai? Pannekaker med isen du har laget og eplene du beskrev er sikkert kjempegodt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå