chrissy Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 jeg vil overraske sammboern min med noe litt ekstra , vi har et fantastisk sexliv vi har prøvd de fleste stillinger men han er litt sjenert til å si hva han liker men han elsker når jeg rir han å han får en heftig blow job , å jeg vil gjerne ta det til et nytt steg med litt ekstra ,vi har aldri hatt med leketøy ,pisk eller håndhjern , men jeg skal bort i noen dager å vil overraske han når jeg kommer hjem , jeg kommer hjem før han så jeg tenkte først å ha på sexy undertøy, strømper og høyhæler (sort såklart) så ta et bind foran øynene hans å lede han inn på soverommet ,kle av han å gi han god massasje med duft olje, av med bindet, ta på han håndhjern så han ikke kan begynne å ta på meg med engang deretter putte på han litt krem her og der som jeg skal slikke av og deretter gå rett på sak (vil fjerne håndjernene ettervært så han får ta på tror dere dette kan funke eller ? hvis ikke pls kom med forslag vil gjerne gjøre noe han aldri vil glemme
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Tror dette vil være fantastisk ! Bare en ting, ikke ta av han håndhjernene... gutter tenner mer på å være forsvarsløs i en sånn setting. Gi han en opplevelse han ikke kan bidra til selv. Hilsen mann Anonym poster: ecb6f8a148d51a98b67d065d505457e7
chrissy Skrevet 16. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2013 supert ! takk for tips ,blir borte over 1 uke så håper han blir overrasket
Gjest TheCure Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 (endret) - Endret 6. mai 2013 av Sparx 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 (endret) Tips; Ikke gå 'rett på sak' som du sier. Trekk det ut i tid, pirr ham og la ham nyte og 'lide' i forventningen. edit: Jeg ville latt ham beholdt blindfold'en på Endret 16. april 2013 av Lille-pus 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå