Gå til innhold

overraskelse til kjæresten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg vil overraske sammboern min med noe litt ekstra , vi har et fantastisk sexliv vi har prøvd de fleste stillinger men han er litt sjenert til å si hva han liker men han elsker når jeg rir han å han får en heftig blow job , å jeg vil gjerne ta det til et nytt steg med litt ekstra ,vi har aldri hatt med leketøy ,pisk eller håndhjern , men jeg skal bort i noen dager å vil overraske han når jeg kommer hjem , jeg kommer hjem før han så jeg tenkte først å ha på sexy undertøy, strømper og høyhæler (sort såklart) så ta et bind foran øynene hans å lede han inn på soverommet ,kle av han å gi han god massasje med duft olje, av med bindet, ta på han håndhjern så han ikke kan begynne å ta på meg med engang ;) deretter putte på han litt krem her og der som jeg skal slikke av og deretter gå rett på sak (vil fjerne håndjernene ettervært så han får ta på :P tror dere dette kan funke eller ? hvis ikke pls kom med forslag vil gjerne gjøre noe han aldri vil glemme :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror dette vil være fantastisk ! Bare en ting, ikke ta av han håndhjernene... gutter tenner mer på å være forsvarsløs i en sånn setting. Gi han en opplevelse han ikke kan bidra til selv. Hilsen mann :)

Anonym poster: ecb6f8a148d51a98b67d065d505457e7

Skrevet

supert ! takk for tips ,blir borte over 1 uke så håper han blir overrasket :)

Gjest TheCure
Skrevet (endret)

-

Endret av Sparx
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tips; Ikke gå 'rett på sak' som du sier.

Trekk det ut i tid, pirr ham og la ham nyte og 'lide' i forventningen.

edit: Jeg ville latt ham beholdt blindfold'en på ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...