Gjest Surrehue Skrevet 16. april 2013 #1 Skrevet 16. april 2013 Hei! Jeg har glemt å ta p-pillene mine siden fredag. Nå har jeg fått mensen. Noen som vet hva jeg skal gjøre nå? Må jeg vente til menstruasjon er over før jeg begynner på nytt brett, eller skal jeg bare spise alle fire p-pillene og fortsette som vanlig på brettet? Bruker Microgynon.
Gjest Mona Skrevet 16. april 2013 #2 Skrevet 16. april 2013 Du skal hvertfall ikke ta 4 tabletter. Det står i pakningsvedlegget evnt. angående og hoppe over tabletter.
Gjest Mona Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Du skal hvertfall ikke ta 4 tabletter. Det står i pakningsvedlegget evnt. angående og hoppe over tabletter.
Gjest Surrehue Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 TS her. Har klart å kaste pakningsvedlegget. Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Gjest Allergikeren Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Jeg hadde begynt på nytt brett i dag, og brukt kondom i tillegg ved eventuell sex den kommende uka. Hvis du har hatt sex i løpet av disse fire dagene kan du ha blitt gravid, men det ser du ikke før om et par-tre uker på en test. Nå er du kommet såpass ut av rytmen likevel, at det er like greit å begynne på nytt.
Poserose Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 Pakningsvedlegg finner man lett med google http://www.euroclinix.no/images/product/microgynon_no.pdf Har du hatt sex ville jeg tatt en angrepille. Jeg ville kasta de 4 pillene du har glemt og fortsette på brettet. Du er selvfølgelig ikke trygg de neste 7 dagene.
Gjest Surrehue Skrevet 16. april 2013 #7 Skrevet 16. april 2013 Takk for svar. Da kjøper jeg angrepille og fortsetter på brettet som vanlig
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #8 Skrevet 16. april 2013 Hvor lenge siden er det du hadde mensen sist? Om du er i nærheten av å få mensen så ville jeg ha gjort det når du først har begynt å blø. Hvis det bare er 1-2 uker siden du hadde mensen så er det bare å fortsette på pillene som vanlig. Husk beskyttelse i 7 dager. En angrepille kan gi deg blødninger selv om du tar p-pillene for det blir mye hormoner, barer så du ikke tror at noe er galt. Anonym poster: ac5929ec2aa93b9669872783a7150339
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå