Gå til innhold

runka på web cam

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

runka på cam, og hadde lue, mørke solbriller og en buff som dekket over trynet, samtidig stilite jeg inn kamera så den var visst på kuken, og hadde på meg en t skjorte

Hvor stor er sjansen for at noen kan finne ut hvem jeg var ?

Hadde en fake skype konto, og jeg har ingen gjennkjennelige merker på kroppen som syntes på kamera.

Sjansen er vell ikke veldig stor da?

Anonym poster: 129685bbf8f83878702501ef7b3f796f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo de ser ip-adressen din. Er nok ikke lenge før politiet banker på døra di nå!

Anonym poster: 455cdcba33498061aafccb5013af7090

• Liker 7
Skrevet

er det sant?

Skrevet

Omgherrriguuuuuud alle damene du har pula kommer til å skjenne ijen pikken din!!!!!1111

... Nei.

AnonymBruker
Skrevet

er det sant?

Ja, det er nok sant, lille Ts. :)

Anonym poster: fc10937ead4fe969488cf0d3d5947644

AnonymBruker
Skrevet

sjangsen er GANSKE liten!

Anonym poster: 92ac25282713719388ec4e076fc07c70

Gjest Skogmann
Skrevet

Sjansen er like lite som kuken din.

Folk ronker da overalt hvor det går an å koble opp et kamera til internett. Det værste som kan skje er at du blir banna fra diverse sider og at ip adressen din havner på et sånn kart som feminister har laget. Men det er ikke spesielt presis vitenskap, og om noen skulle komme for å "ta deg" så hadde det vært like sannsynlig at de hadde banket på hos naboen eller noen i en annen gate.

Jadda..dette kan jeg åpenbart litt for mye om..kremt.

AnonymBruker
Skrevet

runka på cam, og hadde lue, mørke solbriller og en buff som dekket over trynet, samtidig stilite jeg inn kamera så den var visst på kuken, og hadde på meg en t skjorte

Hadde en fake skype konto, og jeg har ingen gjennkjennelige merker på kroppen som syntes på kamera.

Sjansen er vell ikke veldig stor da?

Anonym poster: 129685bbf8f83878702501ef7b3f796f

Ikke veldig stor, men det er jo alltid en sjanse, når noe har blitt streamet over nettet. Nå om dagen er det uninteressant om du har på maske etc, det pengeutpressere nå går etter er din IP-adresse, og den er unik for akkurat deg.

Så dersom du har SKIKKELIG uflaks kan de som så på deg faktisk ha tatt opp seansen din, og når de har IP-adressen din har de også gateadressen din (de som har et snev av peiling i hvertfall), og når de har gateadressen din har de navnet ditt, og når de har navnet ditt kan de få tak i vennelisten din på f.eks. Facebook eller andre sosiale sider. Derifra kan de lett dele runkeseansen din med alle dine venner/familie bak din rygg, så for alt du vet kan kanskje flere av dine bekjente vite at du er en grisegutt. Eller kan det være at de sender deg filmen (der sannsynligvis navnet ditt og adressen din kontinuerlig rullérer over skjermen) først og krever et usannsynelig høyt beløp for at de ikke skal spre dette med resten av verden der.

Som sagt er sjansene små, men alt kan jo skje på nettet.

Anonym poster: 10afe04a054cb2a90ee392ea221295d9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Satt du og runket med solbriller og caps? :fnise:

Endret av KateW
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det var deg, gutten min... Hva har jeg sagt om dette?! Nå blir det husarrest og i seng før kl ni!!

Anonym poster: 10afe04a054cb2a90ee392ea221295d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...